Mijn antenne van digitenne was kapot, Kpn gebeld zouden een nieuwe opsturen was allemaal keurig geregeld nu kreeg ik een antenne met een bijsluiter alleen voor binnen.
Kan ik hem toch buiten gebruiken ?
dit hebben ze gestuurd Type antenne SV9990 R00 Ampl Indoor antenne DVB- T2 UHF
Gebruik digitenne altijd buiten.
Bladzijde 1 / 1
Halo @hendrik.k ,
Gaat het om deze antenne (ook wel Funke V6 genoemd)
Dan kun je die gewoon buiten gebruiken.
Er is zelfs een speciale beugel voor om buiten te plaatsen:
Met deze beugel kan de Digitenne antenne V6 aan een muur bevestigd worden.
Wanneer je de antenne buiten wilt plaatsen, stel de antenne dan zo min mogelijk bloot aan de weersinvloeden zoals regen. Plaats de antenne bij voorkeur onder een afdakje. Deze muurbeugel is alleen geschikt voor Digitenne antenne V6.
hallo Noordzee
Ik kan niet zien of dit een funke V 6 is ziet wel het zelfde uit, met het voetje maar er staat geen funke v6 op er zat geen muurbeugel bij .op de antenne staat ook ONE for all. (indoor Antenne)
Heb de website bekeken V6 is voor binnen en V5 is voor buiten.
Kpn site staat type 4 en 5 zijn waterdicht
en V 5 kun je nergens kopen.
Kan natuurlijk wel die V6 buiten hangen is niet waterdicht wat gebeurd er dan kortsluiting??
straks is misschien de ontvanger kapot.
Je kunt de V6 prima buiten plaatsen, maar bij voorkeur beschut (onder een afdakje?)
Kortsluiting in de ontvanger gaat niet gebeuren door water in de antenne.
En als de ontvanger toch kapot gaat? Dan krijg je van KPN een nieuwe.
Ze hebben er zeker 100.000 als reserve in een magazijn liggen
Oke dan gebruik ik hem en bestel wel zo'.n bevestigingsbeugel.
en Bedankt voor de moeite mvgrt. Hendrik
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.