Skip to main content

Update; alles werkt uitstekend, heb nu internet aansluiting na verhuizing en Digitenne werkt beter dan ooit met nieuwste apparatuur. Heb alleen nog een vraag over zenderaanbod. Zou het niet een goed idee zijn om te kunnen wisselen met zenderaanbod? SBS9 bestaat alweer een aantal jaar, maar is nog steeds niet bij Digitenne te zien. Ipv al die kookprogamma's, over baby's en tekenfilms bijv, wat moet ik ermee? Dat je bijv. een zender kan ruilen tegen een andere?

Goed idee @Roodgrapje ,

Maar helaas niet uitvoerbaar. In het recente verleden is hier al vaker deze vraag gesteld. Er is bij Digitenne geen ruimte voor extra zenders. 

En er wordt voorlopig ook niet geschoven in het zenderaanbod. Dot heeft vast te maken met lopende contracten met de zendereigenaren. 

Ik ben het wel met jou eens dat een zender als SBS9 (of mijn favoriet 192TV) op Digitenne thuis hoort. Zenders als Meiden van Holland en Xite mogen wat mij betreft meteen uit het aanbod. Maar andere mensen denken daar vast anders over. Zoveel mensen, zoveel wensen.  

 


Hoi Roodkapje, welkom hier. 

Goed idee @Roodgrapje ,

Maar helaas niet uitvoerbaar. In het recente verleden is hier al vaker deze vraag gesteld. Er is bij Digitenne geen ruimte voor extra zenders. 

En er wordt voorlopig ook niet geschoven in het zenderaanbod. Dot heeft vast te maken met lopende contracten met de zendereigenaren. 

Ik ben het wel met jou eens dat een zender als SBS9 (of mijn favoriet 192TV) op Digitenne thuis hoort. Zenders als Meiden van Holland en Xite mogen wat mij betreft meteen uit het aanbod. Maar andere mensen denken daar vast anders over. Zoveel mensen, zoveel wensen.  

Noordzee legt dit prima uit. Waarvoor dank @Noordzee . 


24kitchen vind ik meer iets voor youtube, waar je het gerecht dat je wil bereiden kan opzoeken. Als je wacht tot het op TV komt is de kans groot dat je door de houdbaarheidsdatum bent.


We zijn nu 2 jaar verder......waar blijft de doorgifte van sbs9 via digitenne????.   Ik denk dat bijv. het 24 kitchen er wel af kan hoor....meeste mensen hebben digitenne op hun boot of caravan/camper...dus die zitten echt niet naar een kookprogramma te kijken.

Dus komop kpn.....een zender als sbbs9 kan gewoon niet ontbreken bij de digitenne kijkers.!!!!

Groeten karel vink


@Karel Vink 

Plaats je wens vooral in dit topic : 

Â