Beantwoord
Zenderaanbod Digitenne: waarom geen Duitse zender?
Er is zoveel Engels en waarom niet één Duitse zender. het gekke is dat je dan een heel paket moet kopen ?
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Noordzee
Hoi PolyDoun,
Bij Digitenne heb je geen mogelijkheid om een extra pakket Duitse zenders bij te kopen. De ruimte voor TV-zenders is bij Digitenne beperkt. Dit is de reden dat er voornamelijk Nederlandse zenders te zien zijn en een enkele Engelse zender.
Ik snap jou wel hoor. Persoonlijk kijk ik ook vaker naar de Duitse zenders, dan naar de Engelse zenders. Op Duitse zenders zoals ARTE, Phoenix en de regionale zenders zijn vaak hele mooie documentaires te zien.
Een oplossing : Zet ook een schotel neer. Hiermee haal je gratis ongeveer 100 Duitse zenders uit de lucht, waarvan de helft in HD-kwaliiteit. Ook nog ruim 100 Engelse zenders trouwens.
Bekijk origineelBij Digitenne heb je geen mogelijkheid om een extra pakket Duitse zenders bij te kopen. De ruimte voor TV-zenders is bij Digitenne beperkt. Dit is de reden dat er voornamelijk Nederlandse zenders te zien zijn en een enkele Engelse zender.
Ik snap jou wel hoor. Persoonlijk kijk ik ook vaker naar de Duitse zenders, dan naar de Engelse zenders. Op Duitse zenders zoals ARTE, Phoenix en de regionale zenders zijn vaak hele mooie documentaires te zien.
Een oplossing : Zet ook een schotel neer. Hiermee haal je gratis ongeveer 100 Duitse zenders uit de lucht, waarvan de helft in HD-kwaliiteit. Ook nog ruim 100 Engelse zenders trouwens.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.