Skip to main content

Goede avond ik heb een digitenne bij jullie 2 kastjes in totaal maar beneden heb ik alle zenders en boven niet en ik krijg dus foutcode E016-6 en dat ik het kan aanvragen in mijn kpn de zenders alleen lukt dat niet.dus mijn vraag is kunnen jullie dat niet voor mij doen. Want ik betaal wel voor 2 kastjes waarvan ik maar op 1 kan kijken.

Hallo @fout code E016-0 ,

Dit probleem komt vaker voor. Dan heeft jouw ontvanger een activatie gemist. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

En zet jouw ontvanger alvast (lees:morgenochtend vroeg) aan op NPO 1. De TV kan eventueel uit blijven. 

 


@fout code E016-0 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.