Skip to main content

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Wie heeft er nog meer spontaan andere zenders in de TV-zenderlijst (DVB-T2) staan?  

En dan bedoel ik niet Duitse of Belgische  dvb-t2 zenders, maar zenders die van internet afkomen. 

Ik zie die zenders al lange tijd staan, maar onlangs las ik op Totaal TV daar een artikel over. 

https://www.totaaltv.nl/tests/samsung-tv-plus-gratis-zenders-van-samsung/

Best vreemd, ik kan via mijn VU+_DUO 4K-ontvanger wel 10.000 zenders zien, maar deze zenders komen zover ik weet niet uit de Hans-zenderlijst, maar ze komen via de TV in mijn DVB_T2 zenderlijst te staan. Ze staan dus niet in mijn VU+_DUO-ontvanger, maar rechtstreeks in mijn TV-zenderlijst.   

Op een miraculeuze wijze heeft mijn Philips TV zelf die zenders van internet gehaald en bovenin mijn TV-zenderlijst gezet.  Sommige zenders zijn zelfs Nederlands ondertiteld.  

Ik zie de zenders als ik vanuit positie één (NPO 1) naar beneden scroll. 

Het zijn er vijftien. 

@PeterG ​@KeesYagi ​@Giant2000 en anderen… 

Q West TV 

INWONDER

Eartht Touch TV 

Nature Time NL 

INWILD 

Love the Planet UK/US

Home the Worldwar 

In Trouble H 

INFAST

Love Wine UK/US

Padel Time TV 

Trace Urban 
Love Pets 
TRAILERS 
Water Bear 

Een deel hiervan komt ook voor bij Samsung. 

Ik weet dat Google-TV ook tv kanalen heeft. Dus zoiets zal het wel zijn.

Deze zenders zijn geen onderdeel van DVB-T maar internet streams die je tv er zelf tussen zet, zoals Peter al zei. TV’s hebben kennelijk contracten met deze aanbieders,  ik heb een LG en ook daar een heel pakket zenders die bij de DVB-T zenders staan.

Reageer