Skip to main content

Sinds ik ben overgestapt naar kpn maar  gebruiken  nog steeds email van xs4all.

Nu moet ik daar ineens 15 euro extra voor gaan betalen terwijl kan beloofde  dag deze email kostenloos kon worden voortgezet

Hoe zit dit?

Gr Betty 

@BettyR 

Is dat een zogenaamde “Email Only” abonnement van XS4all ? En heb je bij de KPN nog een ander abonnement ? Zo ja, dan kun je vragne om dat emailadres te laten overzetten naar dat andere abonnement. Dat kun je bij de Klantenservice vragen (tel. 0800 - 0402 ) of via een verzoek hier op het forum.


Hoi @BettyR, welkom bij ons op het forum. De enige informatie die ik op dit moment heb is wat je in je bericht hebt genoemd, daardoor is het moeilijk om te zeggen wat er precies aan de hand is. Zou je de vragen van Willy kunnen beantwoorden?

En kan je ook vertellen waar je die 15 euro zag staan, staat dat op een factuur, werd dat afgeschreven of op een andere manier?

Hoe meer je ons kunt vertellen, hoe meer wij met je mee kunnen denken.


Beste allemaal,

Begrijp dat niet alles duidelijk was uit mijn vorig bericht.

Ik ben dus overgestapt van xs4all naar kpn.

Kpn heeft mijn email overgenomen van xs4all, dat vond ik heel fijn.

Echter werd mijn email geblokkeerd door xs4all en moest ik 15 euro maandelijk gaan betalen als ik het wilde behouden

Dat is toch raar aangezien ze samen zijn gegaan en kpn mij aangaf dat er geen kosten aan verbonden waren.

 


Beste allemaal,

Begrijp dat niet alles duidelijk was uit mijn vorig bericht.

Ik ben dus overgestapt van xs4all naar kpn.

Kpn heeft mijn email overgenomen van xs4all, dat vond ik heel fijn.

Echter werd mijn email geblokkeerd door xs4all en moest ik 15 euro maandelijk gaan betalen als ik het wilde behouden

Dat is toch raar aangezien ze samen zijn gegaan en kpn mij aangaf dat er geen kosten aan verbonden waren.

 

Ben je zelf actief overgestapt naar een nieuw abonnement van KPN? (bijvoorbeeld omdat dat voordeliger was)

Of zit je nog op het abonnement van KPN dat voor jou is gemaakt toen XS4all jou omzette naar KPN?

 

In het laatste geval zou alles kosteloos moeten blijven omdat jij bent omgezet zonder dat dat op jouw initiatief is gebeurd. Maar ben je zelf op eigen initiatief overgestapt, dan denk ik dat e-mail behoud inderdaad niet gratis is.

Overigens zou het volgens mij 7,50 per maand moeten kosten (e-mail only abonnement) en niet 15 euro.


Het betreft om precies te zijn 15,25 euro afgeschreven door kpn.

En ja ben zelf overgestapt naar het nieuwsbericht dat ze zouden samen gaan.

Qua service kan kpn nog heel wat leren van xs4all, dat is zeker


Betreft dit een ‘pack’ abonnement? Dat was/is inderdaad € 15,25.

Binnen het forum heb ik soortgelijke vragen en antwoorden voorbij zien komen.


Het kan inderdaad een Pack abonnement zijn, maar we hebben nog steeds niet genoeg informatie om dat met zekerheid te zeggen. @BettyR, kan je alle vragen die gesteld zijn nog van een antwoord voorzien? Wij kunnen jou niet helpen zonder jouw hulp.

Naast de antwoorden kan je je forumprofiel ook volledig invullen, dan kan ik met je meekijken.