Skip to main content
Antwoord

2e account in outlook 2019 instellen

• May 7, 2019
  • 6 reacties
  • 156 keer bekeken

Ik wil graag mijn 2e emailaccount toevoegen aan outlook 2019.
Het probleem is dat ik een foutmelding krijg en dat de imap gegevens onjuist zijn, deze zijn behalve het mailadres gelijk aan de 1e account.
Wie weet hoe dit is op te lossen ?

Beste antwoord door RVTK

Het is opgelost, ik kreeg een foutmelding. Heb ww 2e mail aangepast, daarna deed alles het. Dank voor jullie input.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

wjb
Superuser
  • May 7, 2019
Log je dan in met dat emailadres of is zelfs de inlog hetzelfde en is het éne emailadres een alias van de andere?

Casey
Wijsgeer
  • May 7, 2019
Welke foutmelding? Screenshots? Graag iets meer Info.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • May 10, 2019
Ik wil graag mijn 2e emailaccount toevoegen aan outlook 2019.
Het probleem is dat ik een foutmelding krijg en dat de imap gegevens onjuist zijn, deze zijn behalve het mailadres gelijk aan de 1e account.
Wie weet hoe dit is op te lossen ?

Hoi @RVTK, Je krijgt een foutmelding dat de iMap gegevens onjuist staan. Kun je hier meer over vertellen? De iMap instellingen kun je vinden op deze pagina. Heb je deze gegevens al gecontroleerd?

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • May 13, 2019
Goedemorgen @RVTK, We hebben niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan horen we het graag.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • May 13, 2019
Het is opgelost, ik kreeg een foutmelding. Heb ww 2e mail aangepast, daarna deed alles het. Dank voor jullie input.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • May 13, 2019
@RVTK, Fijn om te lezen dat het is opgelost. Als je toch nog een vraag hebt, dan kun je altijd weer een bericht sturen. Voor nu wens ik je een fijne middag.