Skip to main content

Ik probeer een 2-e email account aan te maken maar krijg iedere keer, welk verzonnen email account ik ook in typ, de melding dat deze niet beschikbaar is. Ik probeer het via de instructie: Ga naar Mijn KPN - klik op producten, en kies product ‘thuis' - kies Informatie & Instellingen - klik op E-mail account toevoegen - Kies nieuw e-mailadres.

Ha @Ingrid H, welkom! Dat lijkt me helemaal de juiste manier! Is dit inmiddels gelukt? Als ik nog iets voor je kan betekenen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en me dit even laten weten?


Dank voor je reactie. Nee, het is nog niet gelukt. Ik heb inmiddels mijn postcode en huisnummer ingevuld in mijn profiel.


Geen probleem. Wil je reageren op het privébericht dat je van me krijgt?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, wellicht is het je ontschoten. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Ik heb je een privé bericht gestuurd 


Top, ik heb gereageerd! Ik vermoed dat je een al bestaand e-mailadres gebruikt en dat lukt niet. Ik heb je wat inhoudelijke informatie gegeven over de mogelijkheden om de aliassen onder een eigen account te krijgen. Daar gaan we samen wel uitkomen! :-)