Skip to main content

Beste,

Sinds kort overgestapt van Ziggo naar KPN voor TV, Internet en Telefoon, en ook e-mail.

Als ik een extra mail adres toevoeg aan mijn account, komen binnenkomende mailtjes in beide adressen binnen. Nu begrijp ik dat ik dan een 2e mail mailaccount aan moet maken. Dat probeer ik via de instructie: Ga naar Mijn KPN - klik op producten, en kies product ‘thuis' - kies Informatie & Instellingen - klik op E-mail account toevoegen - Kies nieuw e-mailadres.

Echter na kies - Informatie & Instellingen- krijg ik een leeg scherm en kom ik niet verder.

Wie kan mij verder helpen?

Hi, welkom op het forum. 

Ik denk graag met je mee. Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je precies ziet in Mijn KPN? Dat zou gewoon mogelijk moeten zijn. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Als ik een extra mail adres toevoeg aan mijn account, komen binnenkomende mailtjes in beide adressen binnen.

Dan heb je dat e-mailadres blijkbaar als alias aan jouw e-mailaccount toegevoegd.

Je moet echter een tweede e-mailaccount aanmaken.


Is het inmiddels gelukt? 


Ik heb gebeld met de KPN en het lijkt er op dat ik te vroeg was, want de monteur van de KPN moet nog komen begin maart om de alles (Mail+TV+Bellen) te installeren in ons huis. Daarna zou het moeten werken.

Dus we wachten maar even af.

 


Ik heb gebeld met de KPN en het lijkt er op dat ik te vroeg was, want de monteur van de KPN moet nog komen begin maart om de alles (Mail+TV+Bellen) te installeren in ons huis. Daarna zou het moeten werken.

Dus we wachten maar even af.

Dan wachten we af. 🙂 Je weet me te vinden mocht het nodig zijn. 


Alles werk nu naar behoren.

Dank voor ieders bijdrage


Top! Fijn om te lezen.Â