Skip to main content

Ik heb 2 kpn email accounts en we krijgen steeds elkaars mail. 

Hoe kan dit.

Omdat beide adressen aan dezelfde emailbox gekoppeld zitten. Je kunt bij KPN 5 mailboxen registreren. Aan iedere emailbox kun je meerdere emailadressen koppelen. U heeft dus beide adressen aan 1 box gekoppeld. Dit kunt u zelf niet veranderen. U kunt het ene adres uit de emailbox verwijderen, maar vervolgens kun je hem niet  toevoegen aan een andere box. Want een emailadres wat je verwijderd gaat enige weken of maanden in quarantaine. Een KPN medewerker moet dit voor u oplossen.

Vul uw profiel…

https://forum.kpn.com/settings/profile

... zo ver als mogenlijk in en wacht tot hier een KPN medewerker reageert.


Hoi @Fred Mol en welkom op het forum! Nick legt de situatie goed uit. :smile:  Zou je inderdaad je forumprofiel aan willen vullen met je gegevens? Graag zie ik daar je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant terug. Wil je ook de e-mail adressen noteren waar het om gaat? Die kunnen in het veld met persoonlijke opmerkingen. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op het forum. Geef je hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik aan de slag. 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Reageer