Skip to main content
Kan geen e-mail meer versturen; de tool van KPN werkt niet; als ik username (e-mail adres) invoer krijg ik melding dat ik niet ben geblokkeerd.
Dus op https://blacklist.kpnmail.nl wordt aangegeven dat jouw gebruikersnaam / e-mailadres niet geblokkeerd is.
Correct!
Goedemorgen Robert, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Op het moment dat hier niks uitkomt, moeten we even verder zoeken. Ik ben wel benieuwd, of je die website hebt bezocht op het moment dat je thuis was verbonden met je eigen WiFi netwerk van KPN. Dat is nog even een puntje namelijk. Test het voor de zekerheid ook nog even op een ander apparaat, als dat lukt!



Heeft dit niet geholpen, dan kijk ik graag met je mee. Zou je in dat geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer. klantnummer en het e-mailadres waar je dit probleem mee ervaart (bij persoonlijk opmerkingen)? Geef even een seintje op het moment dat je het ingevuld hebt, dan help ik je verder!
@Robert P., ik heb helaas geen reactie meer gezien. Heb je nog steeds problemen met jouw e-mailadres of is het inmiddels opgelost?
Sorry inmiddels opgelost via KPN Abuse team..

Reageer