Skip to main content

Alle mails naar een kpnmail.nl / kpnplanet.nl / planet.nl /  verstuurd vanuit het domein kunstencultuurraad.nl van komen niet aan. (bv secr@kunstencultuurraad.nl)
Dit is de foutmelding
Action: failed
Status: 5.0.0
Remote-MTA: dns; mailin.kpnmail.nl
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.0.0 Mail rejected.

Het domein staat niet op een van de 95 blacklist-lijsten
 

Kunnnen jullie eens kijken waarom de mail worden gereject.

Alvast bedankt

Hallo @localforum 

De melding 550 5.0.0 Mail rejected geeft aan dat het KPN spamfilter ingrijpt. De mail(s) worden gezien als SPAM en daarom geweigerd.

Neem contact op met KPN Abuse, de beheerder van het filter, via abuse@kpn.com. Waar nodig wordt het spamfilter dan bijgestuurd.


Hallo Ruud,

 

ik heb de mail verstuurd, bedankt voor je hulp.


Hallo @localforum ,

Ik heb nog even voor je gekeken, en ik zie dat daar waar het spamfilter triggerde, hij dat nu niet meer doet. Ik heb dus het idee dat een van mijn collega’s van Abuse het probleem inmiddels opgelost heeft. Is dat het geval?

 


Hi @localforum, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik begrijp dat je contact hebt gehad met mijn collega's van de Abuse afdeling, zoals Ruud aangaf. Kun je vertellen of het probleem nu ook opgelost is? We horen het graag van je!


Ik heb ook de melding 5.0.0 Mail rejected ontvangen bij een mail die ik naar mijn VVE wil sturen. Hoe kan ik dit oplossen?

 

Met vriendelijke groet,

Jaco van der Krogt


Hallo @Jaco van der Krogt ,

Wil je mij even een privebericht sturen met daarin jouw e-mailadres en het mailadres dat je probeert te mailen? Dan kan ik even nagaan wat er mis gaat.


Hallo @Jaco van der Krogt ,

Ik heb je bevestiging ontvangen dat het probleem opgelost is. Mocht er nog iets zijn waar we je mee kunnen helpen, dan horen we het graag!


Hallo Raymondt,

 

Ook wij zitten met een raar probleem met het versturen van mail naar @KPN domeinen, als er in onze handtekening een hyperlink wordt gezet dan krijgen wij ook een 550 error, halen wij de hyperlink uit de handtekening weg dan gaat het goed, hyperlinks in de handtekening worden alleen geblokkeerd als wij van een @adurolight.eu adres mailen als ik met eenzelfde handtekening vanuit een ander mailadres @jarola.com verstuurd dan gaat het wel goed.. weet jij waaraan dat ligt? / hoe kunnen wij dit oplossen? 

 

Groeten,

Rob


Hallo @kremerr ,

Als het goed is heb ik het zojuist voor je opgelost. Zou je het nog eens kunnen testen en kunnen laten weten of dat ook het geval is?

 


@Raymondt,

 

Problemen zijn opgelost bedankt voor je snelle reactie!