Skip to main content

Kan geen mail versturen krijg bovenstaand bericht van KPN.

Kan wel mail ontvangen.

Het heeft niet met de inhoud te maken. Ook niet met bijlagen.

Wie kan dit oplossen of heeft een telefoonnummer van KPN

Noetsele

 

 

of heeft een telefoonnummer van KPN?

Hallo @NoetseleN , KPN kun je bereiken via 0800 0402, de chatfunctie en via Facebook of Twitter.

 


Hallo @NoetseleN ,

Op basis van de gegevens in je profiel heb ik even gekeken of ik iets kon vinden, en dat kon ik. Ik zag dat sommige berichten geweigerd worden. Dat probleem heb ik opgelost, dus als het goed is zou alles weer moeten werken. Kun je het me laten weten als dat niet het geval is? Dan kan ik nog even verder kijken voor je.


Beste Raymondt,

Nog steeds problemen met Outlook. Moet elke keer het wachtwoord invoeren.

Komt dit door de update van Oktober 2020?

En Outlook wil nu geregeld niet opstarten. Moet het weer herstellen via snel herstel.

De oplossing die de hulp van KPN heeft gedaan afgelopen maandag helpt wel ik heb nu echter 2 emailadressen waar alles binnenkomt voor mij, dit vind ik niet handig.

Noetsele


Hallo Noetsele,

Wanneer Outlook geregeld niet op wil starten, is er duidelijk iets mis met de installatie van Outlook, en die kan de overige problemen ook veroorzaken. Mijn oplossing was puur voor de 550-melding. Ik raad je dan in dit geval toch aan om Outlook opnieuw op je pc te installeren, het e-mailaccount opnieuw in te stellen en te kijken of het dan beter gaat.


Bedankt

Noetsele