Skip to main content

Ik heb abuse al gemaild zoals in eerdere topics stond maar dat schiet niet op dus ik probeer het hier omdat het toch wel lastig wordt. 

NOTE: Ben echt volledig simpel op het gebied van dit soort dingen dus ik snap dingen wat moeilijk. 

Nu is bv het probleem al dat ik originelen door moet sturen naar het samples adres maar ik niet snap hoe ik dat moet doen zonder doorsturen of knippen/plakken? Dus ik heb maar gewoon iets geprobeerd.

 

Mijn mail geeft naar sommige mensen die mij mailen deze meldingen. 

 

Ik krijg sommige mail wel binnen op mijn telfort adres. Vnl reclame. En automatisch doorsturen mail van mijn google account stuurt hij wel gewoon door. Maar als ik zelf vanaf de google mail een nieuw bericht naar telfort stuur of mijn collega's dan krijgen we de foutmelding.

 

Ik kan vanaf de telfort wel enkele adressen mailen maar niet alles. 

 

En als ik mezelf vanaf telfort naar telfort mail gaat het ook. 

 

Iedereen in mijn werk staat als 'altijd toestaan' in mijn lijst. 

Wat ik wel anders gedaan heb van de week is, is mijn telfort account op mijn telefoon eraf halen en opnieuw aanmelden. Dat moest ik een paar keer doen. Maar ik heb dezelfde wachtwoorden gebruikt als altijd. 

 

Terwijl ik dit typ krijg ik ineens weer een mailtje binnen op Telfort. Het lijkt echt volkomen random wat wel en niet doorkomt.

 

Help? :worried:

De reactie van de externe server was:

550 5.7.1 5.0.0 Mail rejected.

Reporting-MTA: dns; googlemail.com
Arrival-Date: Thu, 18 Mar 2021 01:54:39 -0700 (PDT)
X-Original-Message-ID: <CAJ4Zr_3FRgpiXGK0z0EmgLX1vWW8LjFc+3ESmEQQ-5qDByDhZQ@mail.gmail.com>

Final-Recipient: rfc822; -***- @telfort.nl
Action: failed
Status: 5.7.1
Remote-MTA: dns; mx.kpnmail.nl. (195.121.65.158, the server for the domain telfort.nl.)
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 5.0.0 Mail rejected.
Last-Attempt-Date: Thu, 18 Mar 2021 01:54:41 -0700 (PDT)


Oh, ik heb reactie van de helpdesk. Nou, dan was dit misschien een beetje overbodig. :see_no_evil:

Bedankt voor uw bericht. Wij zijn in contact met onze spamfilter leverancier die uw probleem in onderzoek heeft. Wanneer wij meer weten nemen wij contact met u op.

 


Hallo @Hopeloos digibeet! Zo te lezen heeft de abuse desk jouw case al opgepakt. Ik ben benieuwd naar de uitkomst. Laat je het hier weten als ze contact met je hebben opgenomen?