Skip to main content
Beantwoord

6 maanden na de opzegging werkt e-mail niet meer, kan ik dit herstellen?

• February 19, 2025
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Door verkoop van ons bedrijf hebben wij ons internet abonnement 6 maanden geleden beëindigd. Sinds vandaag zijn ook onze emailadressen beëindigd, is dit te herstellen???

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Udo K. , nee, dat is niet (meer) mogelijk.

Providers moeten maximaal 6 maanden een mailaccount in stand houden bij het opheffen van een abo om de (ex)-klant) gelegenheid te geven orde op zaken te stellen aangaande nieuwe mailaccounts.

U had bij het opzeggen van het abo wèl meteen een mail-only account kunnen nemen à €7,50 per maand of binnen 6 maanden kunnen zorgen voor een alternatief mailaccount.

Een mailaccount bij een onafhankelijke mailprovider was, zoals Strato bijvoorbeeld, was misschien handiger geweest.

Zo te lezen had u een zakelijk account.

U kunt proberen via 0800 0403, de zakelijke helpdesk, of er nog iets te redden valt, maar ik hoop voor u dat u al uw zakelijke mail ook op een eigen medium hebt opgeslagen en/of geprint.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 19, 2025

Beste ​@Udo K. , nee, dat is niet (meer) mogelijk.

Providers moeten maximaal 6 maanden een mailaccount in stand houden bij het opheffen van een abo om de (ex)-klant) gelegenheid te geven orde op zaken te stellen aangaande nieuwe mailaccounts.

U had bij het opzeggen van het abo wèl meteen een mail-only account kunnen nemen à €7,50 per maand of binnen 6 maanden kunnen zorgen voor een alternatief mailaccount.

Een mailaccount bij een onafhankelijke mailprovider was, zoals Strato bijvoorbeeld, was misschien handiger geweest.

Zo te lezen had u een zakelijk account.

U kunt proberen via 0800 0403, de zakelijke helpdesk, of er nog iets te redden valt, maar ik hoop voor u dat u al uw zakelijke mail ook op een eigen medium hebt opgeslagen en/of geprint.

Succes.