Skip to main content

Onlangs klant geworden van KPN Kleinzakelijk en nu wil een emailadres aanmaken. Maar hier heb ik eerst een account nodig met een emailadres. Dit emailadres heb ik ook nodig voor het aanmaken van een KPNID. Ik blijf nu maar in rondjes draaien. Wel moet ik er bij zeggen dat het nieuwe KPN contract al in 02-2024 maar binnenkort gaat het oude emailadres vervallen. Wie kan mij verder helpen?

@Ouden467 

Dan moet je, bij het aanmaken van het KPN ID, jouw huidige emailadres opgeven. Dan wordt daar de bevestigingsemail naar toe gestuurd. Zodra je één of meer emailadressen hebt aangemaakt moet je dan een nieuw KPN ID aanmaken met jouw nieuwe KPN emailadres i.p.v. jouw oude emailadres.


Goedemorgen @Ouden467 en welkom hier op onze Community!

 

@Ouden467

Dan moet je, bij het aanmaken van het KPN ID, jouw huidige emailadres opgeven. Dan wordt daar de bevestigingsemail naar toe gestuurd. Zodra je één of meer emailadressen hebt aangemaakt moet je dan een nieuw KPN ID aanmaken met jouw nieuwe KPN emailadres i.p.v. jouw oude emailadres.

Is het je aan de hand van deze informatie nog gelukt om een mailadres aan te maken?


Reageer