Bij aanmaak nieuw e-mail adres/account de melding: Het opgegeven e-mailadres is niet beschikbaar.
Waarom als het uniek is (5 letters en 1 cijfer) en nog niet bestaat?
Bijv. omdat er nog een “reservering” op staat. Dan was dit emailadres (recentelijk) nog in gebruik bij een andere / voormalige KPN abonnee.
Eh… en komen we van die ”reservering” af? XXXXXX@ziggo.nl wil ik wel als xxxxxx@kpnmail.nl hebben.
Eh… en komen we van die ”reservering” af? XXXXXX@ziggo.nl wil ik wel als xxxxxx@kpnmail.nl hebben.
Beste
Bedankt JanD, gaan we zeker doen. Die “envoudige” overstap naar KPN blijkt toch een lastige. Zeker voor iemand van 87 met zicht beperking die het vooral van een screen reader moet hebben.
Ik neem aan dat je ook nog de emails moet overzetten van Ziggo naar KPN ?
Die zijn lokaal opgeslagen.
Overigens houdt Ziggo de nail nog in tact tos juni 2025 ondanks de overstap begin december.
Die zijn lokaal opgeslagen.
Overigens houdt Ziggo de nail nog in tact tos juni 2025 ondanks de overstap begin december.
Beste
Hoe weet je dat het niet bestaat?
Hoe weet je dat het niet bestaat?
Topicstarter zal er een mail naar gestuurd hebben en de melding “e-mailadres bestaat niet” hebben terug gekregen….
Omdat een mail verzonden naar dat KPN mailadres als onbestelbaar wordt geretourneerd.
Hallo
Jazeker Jeroen. Althan voor een van de twee. Ik schijn ook nog een naamgenoot bij de KPN-familie te hebben, dus oor de 2e houdt het op en passen we die naar aan.
Goed om te horen dat in ieder geval 1 e-mailadres weer in gebruik is
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.