Skip to main content

wij zijn overgestapt van ziggo naar kpn,nu proberen we een email adres aan te maken maar dat lukt blijkbaar niet…

we kunnen ook niet inloggen bij kpn webmail met onze kpn id en wachtwoord.

en ik kan ook geen forumnaam aanmaken want dan krijg ik een melding dat ik het later weer moet proberen…

en last but not least...stopt op dit moment ook onze tv ontvangst zomaar...

Hallo @Martin Timmer als je nog maar net klant bij bij KPN, kun je pas een paar dagen later over alle functies beschikken als het interne administratieve en technische traject rond is bij KPN.

Dus in de loop van de week gewoon nog een keer proberen.

 


Wij hebben inmiddels vanaf vorige week maandag tv en internet via kpn….

maar heb inmiddels enige vooruitgang geboekt,tv ontvangst werkt weer na opnieuw opstarten kpn tv….

email heb ik ook aan de gang alleen komen de mails van 2 mailadressen in 1 postvak terecht..


Hallo @Martin Timmer dan is het ene account het hoofdmailaccount en het andere account een alias daarvan, dan komt het inderdaad op 1 adres binnen.

 


Hallo,bedankt voor de reactie...ik heb de mail werkend gekregen dus dat is geen probleem meer,echter heb ik veel spijt dat ik ben overgestapt van Ziggo naar Kpn..wifi wat soms 6 keer per dag wegvalt(ook nog 2 wifiboosters erbij gezet,en nog waardeloos in de tuin)/steeds weer de tv ontvangers op moeten starten en de snelheid van het internet maakt volgens mij weinig verschil..

Dus u kunt het wel raden,zo gauw als het kan ga ik terug naar Ziggo..