Skip to main content

Geachte KPN

Ik krijg nu al enkele maanden aanmaningen op mijn adres maar het is iemand anders z'n naam,ik heb zelf nog geeneens KPN!!

Ik heb daar al eerder contact met jullie over gehad, 3 kwartier  aan de telefoon gehangen,ik mocht de brief openmaken en er staat een flink bedrag open van deze persoon.

Jullie zouden er toen al werk van gaan maken maar ik krijg nog steeds de aanmaningen op mijn adres,doe er nu eens iets aan of is deze persoon slimmer dan jullie!!

Hi @Orchidee54*! Welkom hier. Bedankt voor je bericht. Het was niet zo handig van mijn collega om te zeggen dat je het open moest maken. Als je post ontvangt op jouw adres, dat bedoelt is voor iemand anders, dan kun je de post het beste retoursturen naar de afzender. De afzender (wij) ontvangen dan de post en zoeken uit wat het nieuwe adres is van de geadresseerde. Natuurlijk stoppen we dan met het verzender van de post. Sorry voor het ongemak:disappointed_relieved: . Kun je de post alsnog geroutsturen? Hier staat uitgelegd hoe je dit kunt doen. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien, dus ik neem aan dat ik je vraag beantwoord heb. Anders weet je me te vinden:sunglasses:


Sorry,ik was er even niet meer mee bezig,maar ik wil nog wel even kwijt dat uw collega het niet uit zichzelf heeft gezegd,hij heeft constant alles aan een ander gevraagd,ook dat de brief geopend mocht worden en daarna mocht ik deze weggooien,wat ik ook heb gedaan.

Het zou toen al uitgezocht worden,maar er is dus gewoon niets aan gedaan...deze persoon kon gewoon doorgaan met gebruiken maar niet betalen!!!

 


@Orchidee54* Goed dat je het nog even meldt. Kun je je profiel voorzien van jouw adresgegevens? Dan ga ik er nog even achteraan. Het zou algemeen bekend moeten zijn bij mijn collega's hoe dit wordt aangepakt. Geen zorgen dat je e hebt weggegooid. Mocht je meer ontvangen in de tijd dat ik er mee bezig ben, dan mag je een kruis door de adresgegevens zetten, ‘retour afzender’ op de envelop schrijven en in de oranje postbak gooien. 
Kun je een reactie typen als je je gegevens hebt ingevuld? Dan krijg ik er een melding van. 


Ik wil mijn adresgegevens wel geven Lisa, maar kunnen anderen dat dan ook zien!!

 


Oh, sorry! Helemaal vergeten te melden. De gegevenens waar ‘privé’ achter staat, zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators! Geen zorgen dus. 
Als je je postcode en huisnummer invult bij de daarvoorbestemde vakjes, is er niets aan de hand. 


Reageer