Skip to main content

Ik zou graag het emailadres achter mijn forumacoount aan willen passen maar helaas is dat niet mogelijk via het forumprofiel.

Hoe kan ik mijn emailadres aan (laten) passen?

De reden is dat Outlook sinds vandaag weigert het gebruikte gmail.com adres te synchroniseren.

Edit: Het issue met Outlook lijkt verholpen te zijn en dus laat ik het verlopig toch maar even zoals het is.

Kan dat wel? Is dat niet gewoon hetzelfde als je KPN id?

Kan dat wel? Is dat niet gewoon hetzelfde als je KPN id?

Dat moet wel kunnen. Ik gebruik sowieso al een apart KPN ID voor het forum maar naar ik begrepen heb wordt het emailadres ook vastgelegd in het forumprofiel en kan afwijken van de email van het KPN ID dat je gebruikt voor het forum.

Hallo @wjb , een moderator kan dat voor je in orde maken, wacht s.v.p. zijn/haar reactie even af.

Succes.

Het issue met Outlook lijkt verholpen te zijn en dus laat ik het verlopig toch maar even zoals het is.

Het issue met Outlook lijkt verholpen te zijn en dus laat ik het verlopig toch maar even zoals het is.

Outlook en @wjb lijken geen geschikte combinatie te zijn… 😉

Outlook en @wjb lijken geen geschikte combinatie te zijn… 😉

Ik denk dat je refereert aan het feit dat Microsoft met Outlook nieuwe stijl (zo goed als) ongevraagd jouw mails kopieert naar de Microsoft cloud. Ik hoop dat je je realiseert hoe ongewenst dat is en dat ook jij tot de conclusie komt dat je dan beter Outlook links kunt laten liggen. Persoonlijk vind ik dat echt een enorme inbreuk op de privacy.

Outlook en @wjb lijken geen geschikte combinatie te zijn… 😉

Ik denk dat je refereert aan het feit dat Microsoft met Outlook nieuwe stijl (zo goed als) ongevraagd jouw mails kopieert naar de Microsoft cloud. Ik hoop dat je je realiseert hoe ongewenst dat is en dat ook jij tot de conclusie komt dat je dan beter Outlook links kunt laten liggen. Persoonlijk vind ik dat echt een enorme inbreuk op de privacy.

Klopt, @wjb. Ik ben dan ook afgestapt van Outlook en gebruik tot volle tevredenheid Thunderbird.

Piet.

Reageer