Skip to main content

Ik heb een vervelende mededeling, omdat ik mijn wachtwoorden van onze emailadressen veranderd heb, kan ik ook niet meer aanpassen via Klant ID. Kon gelukkig nog wel mijn klantnummer vinden op mijn afschriften, maar kom daar ook niet verder mee.

wat doe ik verkeerd. Wordt er hopeloos van.

Hi Lia, welkom hier. 

Het is mij niet helemaal duidelijk er niet lukt. Wat probeer je precies aan te passen of te doen? En wat bedoel je met Klant ID? 

Ik hoor graag van je. 


Wat ik wilde zeggen is dat ik niet meer het wachtwoord van mijn man en mijzelf kan wijzigen, omdat 8k niet op KPN ID kan komen.

ook niet op Mijn KPN.

heb nu ingelogd me5 ander e-mailadres wat door KPN niet ondersteund wordt geeft hij aan.

heb wel de e-mailadressen bij ieder het wachtwoord aangepast, maar aangezien dit een uur duurt, kan ik niet controleren op KPN webmail of ik nu bij de mails kan.

ben helaas niet zo’n techneut, vandaar dat ik misschien daa4 erg onhandig in ben.


Is geen probleem hoor. 🙂 Daar zijn wij voor. 

Ik denk dat ik het begrijp. Het lukt je dus niet om in te loggen op Mijn KPN? Dat wachtwoord blijft onveranderd als je het wachtwoord van je e-mailadres aanpast, dit staat er los van. Je kunt het dus nog proberen met het oude wachtwoord. Anders kun je daar het wachtwoord resetten, dan krijg je een linkje gestuurd naar je e-mailadres. Dan zul je dus nog wel even moeten wachten tot je bij je e-mail kunt. Probeer het het nu alvast, in de praktijk duurt een wachtwoordaanpassing niet 1 uur maar vrijwel direct. 


Zojuist webmail van ons beiden geprobeerd en is bij beiden gelukt. Als ik op KPN.com wil inloggen en naar mijn KPN wil gaan moet ik inloggen met KPN ID en dat lukt niet. Hoe kan ik dat wachtwoord resetten dan. Oude wachtwoord weet ik niet meer.


Fijn. Zal ik eerst even kijken welk KPN ID je hebt gebruikt? Dan reset ik het vanaf hier. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Als ik naar KPN.com  ga, k9mt bij inloggen de naam van mijn man in beeld, nl. J.C. Willekens, als ik hier op klik kan ik niet in mijn KPN ook niet op Mijn Profiel, moet steeds met KPN ID inloggen en dat lukt dus niet.


Ik heb zojuist mijn profiel ingevuld. Normaliter staat de rekening op naam van mijn man. Ik ben degene die de digitale post ontvangt van KPN, dit omdat mijn man zijn mail nooit leest.


Duidelijk. Ik heb je een privébericht gestuurd met jullie KPN ID. Ik heb een resetlinkje gestuurd naar dat e-mailadres waarmee je je wachtwoord opnieuw in kunt stellen.


Dank je voor alle moeite.


Geen enkel probleem, laat je nog even weten of het is gelukt?


Alex_P het is gelukt. Webmail werkt weer en kan ook weer op KPN ID.

nog hartelijk bedankt voor je tijd , geduld en inspanning om mij als leek te begeleiden.

 

groetjes,

Â