Skip to main content

Waarom geven jullie akkoord sluit ik abonnement af week later zeggen jullie kpn monteur neemt contact op wanneer hij komt en een dag later we hebben het geannuleerd en dan praten jullie over graven ik was best teleurgesteld ik weet nog steeds niet de echte reden....

Ik heb even gezocht interactieve tv zonder glasvezel die bestaat ook draadloos verbinding via een app ik zou graag willen dat jullie mij helpen met de interactieve tv je hoeft niet te graven dat snap ik niet ik heb een ethernet kabel en die zit ook in de muur hoeft alleen de ethernet kabel aan te sluiten aan de modem dus ik zie geen probleem 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Duivelgirl, welkom! Begrijp ik goed dat jij een abonnement bij ons hebt genomen en dat wij deze hebben geannuleerd? De reden zou zijn dat we voor glasvezel moeten graven, maar dat we dit niet kunnen of gaan doen? Op het moment dat er bij jou een koperverbinding mogelijk is, kan dit inderdaad ook aangevraagd worden. Maar of dat zo is, zou ik na moeten kijken. Mocht je willen dat ik nog met je mee kijk, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en het hier even laten weten?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, @Duivelgirl. Heb je inmiddels duidelijk wat er nu aan de hand is?