Skip to main content

Hoi,

Outlook bleef vragen om mn wachtwoord, las daarna dat het een storing was maar had inmiddels al mn instellingen veranderd (van POP naar IMAP- moest toch s een keer gebeuren), Maar nu krijg ik nog maar de mails van de laatste twee weken terug in mn inbox. Terwijl mn SENTbox nog teruggaat tot 2011..!! Hoe krijg ik mn oudere emails terug??

Ik hoop dat je jouw .pst van outlook nog hebt staan.

Om je mails weer terug te krijgen zal je weer terug moeten gaan naar pop en die mailbox moeten koppelen aan jouw oorspronkelijke .pst bestand.

Maak eerst even een kopie van dat .pst bestand.


Dank, WJB, gaat me boven mn pet helaas. Is er geen andere optie?? If not: staat er ergens een stapvoorstap becshrijving van wat je zegt/

 

tnx


Hoi @LiGu. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat sommige e-mails kwijt bent. Wanneer je een e-mail adres hebt ingesteld volgens het Pop3 protocol worden jouw e-mail opgeslagen op de computer en verwijderd van onze server, tenzij je aangeeft dat er een kopie achtergelaten moet worden. Waarschijnlijk heb jij deze optie niet aangevinkt in outlook en ben je daarom nu jouw e-mails kwijt. Laat je jouw naam, postcode, huisnummer en contact telefoonnummer achter op het KPN Forum profiel? Op deze pagina kan je lezen hoe je e-mail, contactpersonen en agenda kan importeren uit een .pst-bestand in outlook. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je jouw gegevens hebt aangevuld?


Hoi @LiGu. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat sommige e-mails kwijt bent. Wanneer je een e-mail adres hebt ingesteld volgens het Pop3 protocol worden jouw e-mail opgeslagen op de computer en verwijderd van onze server, tenzij je aangeeft dat er een kopie achtergelaten moet worden. Waarschijnlijk heb jij deze optie niet aangevinkt in outlook en ben je daarom nu jouw e-mails kwijt. Laat je jouw naam, postcode, huisnummer en contact telefoonnummer achter op het KPN Forum profiel? Op deze pagina kan je lezen hoe je e-mail, contactpersonen en agenda kan importeren uit een .pst-bestand in outlook. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je jouw gegevens hebt aangevuld?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer