Skip to main content

Hoi!

Ik loop tegen het volgende aan. Ik heb twee accounts, waarvan dit mijn eigenlijke account is. Het probleem is dat deze is gekoppeld aan een zakelijk e-mailadres waar ik niet langer toegang tot heb (ik ben namelijk niet meer in dienst van KPN).

Is het mogelijk om de toevoeging ‘medewerker’ te verwijderen en het account qua inlog te koppelen aan een ander Mijn NS account? Ik kom de mogelijkheid zo snel niet tegen.

Hallo @TBloemink , dat kan een moderator voor je regelen, vul in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers IBAN in en het komt goed.

 


@TBloemink Ik heb je titel in ieder geval "afgepakt", deze is niet meer zichtbaar. 

Voor wat betreft het samenvoegen van accounts, dit is helaas sowieso niet mogelijk. En begrijp ik dat er met het andere e-mailadres ook al een forumaccount aangemaakt is? 

Want dan zal het omzetten van dit e-mailadres ook niet mogelijk zijn. Gaat het je overigens om de reacties op dit account of bijvoorbeeld om de gebruikersnaam?


Hi Rutger!

 

Het gaat me voornamelijk om de reacties en de naam (die zijn op dit account namelijk allebei zoals ik het graag zie). Het enige wat mij dwars zit is dat ik achter dit account een e-mailadres heb hangen waar ik niet meer bij kan.

Enig idee hoe en wat? :)

(overigens zie ik zelf m'n titel nog wel - ik vind het een leuke titel/toevoeging, maar hij klopt niet meer. Weet niet of jullie ‘Oud-medewerker’ hebben? 😬)


Hi Rutger!

 

Het gaat me voornamelijk om de reacties en de naam (die zijn op dit account namelijk allebei zoals ik het graag zie). Het enige wat mij dwars zit is dat ik achter dit account een e-mailadres heb hangen waar ik niet meer bij kan.

Enig idee hoe en wat? :)

(overigens zie ik zelf m'n titel nog wel - ik vind het een leuke titel/toevoeging, maar hij klopt niet meer. Weet niet of jullie ‘Oud-medewerker’ hebben? 😬)

Je naam is nog groen dus ook ik zie nog medewerker staan 😁toch nog een beetje collega.


@TBloemink Vreemd! Ik weet zeker dat ik hem gister aangepast heb, ik heb het zelfs nog gecontroleerd.

Dat heb ik nu opnieuw gedaan. Ik zal hem in de gaten houden! 

Voor wat betreft de andere account, heb je een mogelijkheid het e-mailadres dat hierbij hoort in te vullen in je profiel? Bijvoorbeeld onder je klantnummer voor de vaste diensten.