Skip to main content
Beantwoord

Account settings voor Mozilla Thunderbird met Telfort en Gmail?

• June 25, 2024
  • 6 reacties
  • 197 keer bekeken

Ik heb een nieuwe installatie en nu werkt Mozilla niet meer met telfort en gmail

Beste antwoord door RBxx

Hallo @MIA. 

Voor de uitgaande mail is het tegenwoordig ook nodig om authenticatie te gebruiken.
KPN voert dat geleidelijk bij iedereen in. Ook bij Mozilla Thunderbird kan dat als Authenticatie-methode Normaal wachtwoord wordt gebruikt, zoals in onderstaande afbeelding staat ingesteld. Dan bij de eerste keer verzenden het wachtwoord ingeven en opslaan.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 25, 2024

Werkt inloggen via de webmail nog wel?

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • June 25, 2024

@MIA. 

Gebruik je nog steeds poort 25 om email te versturen ?

Emailinstellingen:

https://www.kpn.com/service/ugs/instellen-e-mail-laptop-pc

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @MIA., wat werkt er precies niet? Je zegt dat het niet werkt, maar niet wat. krijg je bijvoorbeeld een foutmelding daar? Of gebeurt er iets anders? Nick en WMG helpen je al op weg met vervolgvragen. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 27, 2024

Hallo,

Ontangen lukt inmiddels, maar voor verzenden weet ik niet waar ik wat in moet vullen.

Heb bij advanced bij IMAP: imap.kpnmail.nl ingeuld, maar dat werkt niet

Alvast bedankt voor reactie

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 27, 2024

heb even bij hulp Mozilla gekeken, maar de afbeeldingen zijn anders dan bij mij in mozilla thunderbird en de layout ook.

Dit raampje heb ik bij mij (nog) niet gezien

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 27, 2024

Hallo @MIA. 

Voor de uitgaande mail is het tegenwoordig ook nodig om authenticatie te gebruiken.
KPN voert dat geleidelijk bij iedereen in. Ook bij Mozilla Thunderbird kan dat als Authenticatie-methode Normaal wachtwoord wordt gebruikt, zoals in onderstaande afbeelding staat ingesteld. Dan bij de eerste keer verzenden het wachtwoord ingeven en opslaan.

Â