Ik snap nu wat u bedoelt, want ik heb ook nog een oudere versie van outook op mijn pc staan en daar zie ik die extra balk wel.
Maar ik ben met nieuwere versie bezig, en daar staat hij niet in. Dus ik ben bang………..
U hebt Microsoft Outlook versie 1.2023.913.400 (Production).
Clientversie is 20230915006.11
Morgen ga ik verder
Als in die 2023 versie het nieuwe uiterlijk staat ingeschakeld en je hebt nog de mogelijkheid om die weer naar klassiek terug te zetten zou je dat kunnen proberen, misschien zie je CalDav dan wel in de menubalk.
Goedemorgen, daar ben ik weer. Ik ben het aan het invullen, maar hij geeft een fout melding nl;
Waarschijnlijk heb ik bij username het verkeerde ingevuld. Wat moet ik daar invullen?
Helaas mijn Engels niet zo goed.
Hallo @MargreetJW misschien helpt onderstaande link je iets:
Bij username vul je het e-mailadres in maar die foutmelding wijst erop dat het DAV URL incorrect is, die URL kan je als volgt in webmail vinden, ga naar Agenda, dan Eigenschappen opvragen via het hamburger menu (de 3 streepjes)
Dan opent een venstertje waarin je de URL ziet die je kan kopiëren en plakken in de outlook plugin:
Hoi,
Bedank voor je antwoord. Het lijkt allemaal zo simpel, maar dat is het blijkbaar niet.
Heb precies zo gedaan en toch krijg ik steeds foutmeldingen, waar ik niks van snap.
Voor nu stop ik er even mee, ik ga een ander moment wel weer opnieuw beginnen.
Fijn weekend.
Hoi,
Wat ook werkt is alleen https://caldav.kpnmail.nl/ in te vullen en dan via de knop Test or Discover settings de agenda te kiezen, hij vult dan automatisch de juiste URL in.
Dat moet je ook op die manier doen voor het contacten profiel, alleen dan via http://carddav.kpnmail.nl/
Jij ook fijn weekend.
Hallo
Sorry voor mijn late reactie. Ik kreeg het niet voor elkaar, dus ik heb het anders opgelost.
Iedereen bedankt voor de hulp.
Groetjes Margreet
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.