Skip to main content

Ik heb nu al meerdere keren bij kpn  aan de lijn gehangen en mijn problemen , worden niet opgelost voor je uitgepraat ben heb je al een mail dat je van alles toegestuurd krijgt ,maar dat lost niet de problemen op , er is in tussen wel het milieu geschaad zo halen we in ‘30 niet de milieueisen   Klant is bij KPN ook geen koning , maar word je wel af geredeneerd met geen juist oplossing , want ze hebben niet geluisterd

Welkom hier @WimHS ! Goed dat je hier van je laat horen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je het gevoel hebt dat we niet naar je luisteren! Ik denk graag met je mee, daarvoor heb ik alleen wel wat meer info van je nodig. Kun je aangeven welke problemen je ervaart? ps. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik hoor graag van je. Groeten Rob


Ik kan niet eens in mijn profiel komen , Krijg een simkaart al bij de eerste zin , terwijl dat het probleem niet oplost


Je profiel inzien en waar nodig aanvullen kan door het volgend van de volgende link naar je profiel. (klik hiervoor op het woord profiel) Kun je hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik hoor graag van je. Groeten Rob


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!