Skip to main content

Ik wil de gegevens in de agenda in Mail en Agenda in Windows 11 graag exporteren naar de agenda in KPN Webmail. Hoe kan ik dat doen?

Piet.

Hallo Piet,

Ik gebruik geen mail en/of calendar van Microsoft. Ik gebruik een ander programma en exporteer naar een .ics bestand en dat kun je simpel importeren in de Webmail agenda.

Kun je bij jou kijken of je ergens een exportfunctie tegenkomt en naar .ics kan exporteren. Online kom ik géén goede uitleg van eventuele exportfuncties van de Microsoft programma’s tegen. 
Hansie


@Hansie-NL Dank voor je reactie.

In zowel de agenda van Mail en Agenda (Windows 11) als in Outlook (new) en Outlook (PWA) van Microsoft kom ik geen exportfunctie tegen. Ook ik word online niet veel wijzer. Ik vraag me dan ook af of het exporteren van de gegevens naar de agenda van KPN Webmail mogelijk is.

Piet.


@Piet van der Vooren Om de export of save functie te gebruiken moet je naar outlook oude stijl omschakelen. Bij outlook nieuwe stijl kan je de functie agenda delen gebruiken.


Hoi @Piet van der Vooren, bedankt voor je bericht :)

 

@Piet van der Vooren Om de export of save functie te gebruiken moet je naar outlook oude stijl omschakelen. Bij outlook nieuwe stijl kan je de functie agenda delen gebruiken.

Heb je nog iets gehad aan deze tip van @TDN ? Benieuwd of het daarmee uiteindelijk nog is gelukt!


@Jan van KPN De tips van @TDN waren me bekend. Maar er schijnt geen mogelijkheid te zijn om de gegevens in de Agenda van Mail en Agenda (Windoes 11) en de Agenda van Outlook nieuwe stijl rechtstreeks te exporteren naar de agenda van KPN Webmail.

Piet.


@Piet van der Vooren Als je een agenda deel, krijg je toch een uitnodiging email met de link tot de agenda, als je de link openen en importeren, heb je het in jouw eigen agenda, maak niet uit of KPN webmail of een ander provider.


@Piet van der Vooren Als je een agenda deel, krijg je toch een uitnodiging email met de link tot de agenda, als je de link openen en importeren, heb je het in jouw eigen agenda, maak niet uit of KPN webmail of een ander provider.

Het gaat mij echt om het exporteren van de gegevens, niet om het delen van een agenda. Immers, als ik de originele agenda verwijder, zal ik ook niet meer kunnen delen...

Piet.


@Piet van der Vooren  Is de info in deze link misschien wat je zoekt?


Reageer