Skip to main content

Als ik bij mijn mailberichten zit van kpnmail.nl, lukt het me niet om even de agenda te raadplegen

 

Wat lukt er niet aan? Wat doe je precies en wat gebeurt er?


Als ik mijn aan het mailen ben en even mijn agenda wil raadplegen en daartoe op het blauwe vierkantje druk, dan kom ik niet bij de agenda maar word ik weer teruggeleid naar mijn mails


Als ik op het kalender-ikoontje druk, die blauw oplicht dan krijg ik gewoon de kalender te zien.


Dat was bij mij vroeger ook zo. Maar ineens lukt dat niet meer


Welke browser heb je eigenlijk? Enheb je al gekeken of eventuele add-blocker of andere extenties/add-ons in de weg staan?


ik gebruik Google. Ik kan eens gaan onderzoeken


Google is een zoekmachine. Je bedoelt Chrome?


Het zal dan wel chrome zijn 


Ik heb er eerlijk gezegd niet veel verstand maar het icoontje van de agenda is in ieder geval een vierkantje met daarop witte vierkante stipjes 


Ik zie dit bovenaan, en met het derde knopje met die kalender kan ik de agenda openen. In Chrome werkt dit precies zoals het hoort.


@Douwe Zeilmaker Ik had hetzelfde probleem. Nadat ik een update had geïnstalleerd werkte de Agenda weer als vanouds.

Piet.


Beste Piet, Bedankt voor je reactie. Maar hoe installeer je een update? 


De vraag is dan op wat voor apparaat je werkt. Een computer, of een tablet/smartphone en in dat geval is het van belang welk merk je hebt en welk operatingsysteem je hebt.


Ik werk op een computer van het merk HP en dus in ieder geval geen applesysteem


Ik werk op een computer van het merk HP en dus in ieder geval geen applesysteem

Dan kan je gewoon Windows updaten. Chrome kan je ook updaten, maar beiden gaat ook vanzelf.


Ik ga het proberen


Beste Piet, Bedankt voor je reactie. Maar hoe installeer je een update? 

Ik heb de update binnengehaald door te gaan naar de Agenda en Mail-app in de Microsoft Store.

Piet.


Geloof of niet maar ik kan weer bij mijn agenda, mde door jullie suggesties. Bedankt voor de hulp


@Douwe Zeilmaker welke tip heeft uiteindelijk de oplossing geleverd? Was dat de tip van @P.J.M. van der Vooren over het updaten via de Microsoft Store. 


Het updaten via de Microsoft Store


@Douwe Zeilmaker bedankt voor het antwoord! Ik heb het antwoord in het topic gemarkeerd. 🙂