Skip to main content

Wanneer krijgt de agenda in kpn webmail een koppeling met de agenda in Outlook?

Of komt die nooit?

Heeft u misschien hier wat aan?

https://forum.kpn.com/e-mail-10/webmail-agenda-delen-met-niet-kpn-e-mailadressen-540355?postid=1305605#post1305605


Helaas werkt dat niet bij Outlook 2019.


@Battum51 ik heb mij net laten vertellen dat dit niet werkt en helaas ook niet gaat werken.  Mijn collega legt dit uit in het verzameltopic:

  

Zoals je zelf ook al gemerkt hebt is er wel wat veranderd sinds september 2019 qua de details van hoe sommige dingen werken. Specifiek wat betreft de agenda, dank voor het plaatsen van je screenshots hier. Dat geeft in een oogopslag aan hoe dat tegenwoordig gaat.

We hebben onlangs nog wat verder navraag gedaan over de agenda. Het is zo dat je dit kunt importeren in een andere e-mail app. En met wat omwegen ook in sommige andere kalenderapps. Het kan echter niet synchroniseren. De leverancier van de software die we gebruiken voor de webmail en z'n onderdelen heeft die mogelijkheid wel, maar dan met een aparte app. En die app hebben wij niet beschikbaar. Dus voorlopig in ieder geval zit synchroniseren er niet in. Of het in de verdere toekomst nog wel komt is op dit moment niet aan te geven.

 


Volgens mij werkt deze optie nu wel!!!
Zie voor meer informatie:
 

Â