Skip to main content

Binnen een week 2x email geblokkeerd door KPN vanwege ‘derden’. Ik gebruik geen VPN, geen reset van modem. De ‘hack’ is ook nog eens op een mailnaam die alleen bij KPN in gebruik is tbv webmail. alle voorgaande aannames van oorzaken gelden voor mijn ‘hack’ dus niet. beter als dit bij veiligheid en bescherming van accounts terecht komt en KPN hier wat aan doet. Het lijkt verre van optimaal. 
Ik moet daarbij nog steeds teruggebeld worden door ‘Zakelijk’. 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hallo @Yomes, welkom.

Het kan kloppen dat je bericht hebt gekregen dat jouw mailbox is geblokkeerd. We hebben kort geleden ontdekt dat spammers gebruik maken van KPN e-mailadressen om spam te versturen. Om verder misbruik te voorkomen, hebben we uit voorzorg jouw mailbox geblokkeerd. 

Om weer toegang te krijgen, moet je het wachtwoord wijzigen. Er zijn 2 manieren om jouw e-mail wachtwoord te wijzigen.

 

E-mailadres wachtwoord wijzigen, optie 1

  1. Ga naar kpn.com/helpwachtwoord
  2. Houd je klantnummer bij de hand.
  3. Kies het e-mailadres.
  4. Klik op ‘wijzig’ en stel een nieuw wachtwoord in.

 

E-mailadres wachtwoord wijzigen, optie 2

  1. Log in op MijnKPN met je KPN account. Gebruik de browserversie, niet de MijnKPN app.
  2. Ga naar ‘Producten'.
  3. Klik op jouw thuis abonnement.
  4. Ga naar ‘Informatie & Instellingen’.
  5. Klik ‘E-mailaccount wijzigen’.
  6. Kies het e-mailadres waarvan het wachtwoord is gereset.
  7. Klik ‘wijzigen’ naast het wachtwoord.
  8. Kies een nieuw wachtwoord.
  9. Bevestig het wachtwoord.
  10. Klik op ‘Bevestig wachtwoord’.

Staat het e-mailadres hier niet tussen? Dan gaat het hoogstwaarschijnlijk om een e-mailalias. In dat geval volg je deze stappen tot je het juiste account gevonden hebt:

  1. Kies een e-mailadres.
  2. Kijk onder ‘Extra e-mailadressen’.
  3. Controleer of hier het e-mailadres tussen staat.
  4. Zo ja? Volg de stappen 7 tot en met 10 hierboven.
  5. Zo niet? Klik ‘Annuleren’ en doe hetzelfde voor een volgende account.