Skip to main content
Het was de bedoeling om voor mijn kinderen e-mailaccounts aan te maken maar per abuis heb ik ze als alias onder mijn eigen account gezet. Hoe kan ik dat veranderen? Als ik ze als alias verwijder en als account weer wil toevoegen, dan zal dat gezien de "quarantine" periode niet lukken. Kan iemand mij daarbij helpen?



*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Juul06! Klopt, zodra je e-mailadressen/aliassen verwijderd komen ze 3 maanden in de "vrieskast" te staan. Ik kan je helpen om ze daaruit te halen zodat je ze als aparte mailboxen kan aanmaken. :)



Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Ik kan dan wel zien om welke adressen het gaat.
Hi Paul,



Ik heb zoals gevraagd de gegevens ingevuld.
Hoi, bedankt voor het invullen! Ik zie 2 aliassen staan inderdaad. Zou jij die 2 willen verwijderen via MijnKPN? Dan zorg ik dat ze uit quarantaine worden gehaald.
Ik heb ze verwijderd!
Hmm, ik zie ze nog steeds staan. Zou je eens uit willen loggen, en het daarna nog eens proberen?
En nu?
En nu is het wel gelukt! Ik heb ze uit quarantaine gehaald. Je kan ze nu als losse mailboxen aanmaken. 🙂
Het is gelukt Paul! Super bedankt voor je hulp!
Yes! Graag gedaan. 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden.

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de twee aliases reeds uit MijnKPN verwijderd. Zouden jullie voor mij dezelfde actie willen uitvoeren? Dank.


Hi @RobSlotemaker, natuurlijk wil ik dat. Wil je jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Gedaan.


Gedaan.

Ik ook! De e-mailadressen zijn weer beschikbaar. :)


Topper! Dank je.


Graag gedaan. :grinning:


Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb 1 alias reeds uit MijnKPN verwijderd. Zouden jullie voor mij ookdezelfde actie willen uitvoeren? Alvast bedankt!


Hi @Naamdienietingebruik is. Ik zie geen recent verwijderde alias staan. Vul anders de alias in bij ‘persoonlijke opmerking’ in je profiel, dan controleer ik die specifiek. 


Paul,

Ik heb de alias  verwijderd.

Zie persoonlijke opmerking in mijn profiel.


Paul,

Ik heb de alias  verwijderd.

Zie persoonlijke opmerking in mijn profiel.

@Naamdienietingebruik is. Duidelijk verhaal. De reservering is eraf, en je kunt 'm opnieuw aanmaken. :slight_smile:


Nieuw account aanmaken is gelukt!

Top! dankjewel!!