Skip to main content

Beste KPN,

Doordat ik overlap had bij mijn verhuizing naar een nieuwbouwwoning heb ik een nieuw contract aan moeten vragen bij KPN zodat ik op beide adressen internet had.

Inmiddels is het oude contract opgezegd alleen wil ik wel mijn oude email adressen behouden en alias aanmaken voor 1x email adres eindigend met @kpnmail.nl en 1 met @hetnet.nl. Omdat dit al bestaande email adressen zijn is dat dus niet mogelijk. Ik heb begrepen dat u dat in het systeem wel aan kan passen??  

 

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

 

vr. groet, Wilco

 

@Wilco D. Welkom op het forum. 

Op het moment dat je abonnement opgezegd wordt dan komt er een reservering te staan op de oude e-mailadressen. Meestal kan deze er eventueel afhalen zodat de e-mailadressen opnieuw kunnen worden aangemaakt. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en op onderzoek uit! 


@Wilco D. Welkom op het forum. 

Op het moment dat je abonnement opgezegd wordt dan komt er een reservering te staan op de oude e-mailadressen. Meestal kan deze er eventueel afhalen zodat de e-mailadressen opnieuw kunnen worden aangemaakt. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en op onderzoek uit! 

Hoi Rutger,

Dank voor je reactie. Ik heb het forumprofiel ingevuld. Ik hoop dat je me kan helpen.


@Wilco D. Bedankt voor het invullen, zou je voor mij ook nog de e-mailadressen willen invullen in het forumprofiel die je graag over zou willen zetten? Dan denk ik dat ik je verder kan helpen! 


@Wilco D. Bedankt voor het invullen, zou je voor mij ook nog de e-mailadressen willen invullen in het forumprofiel die je graag over zou willen zetten? Dan denk ik dat ik je verder kan helpen! 

Hoi Rutger, dank voor je hulp en sorry voor mijn late reactie. Ik heb de email adressen ingevuld onder het kopje over mij.

Hopelijk kan je me helpen. vr. groet, wilco


@Wilco D. Bedankt voor het invullen van de adressen 

Het hetnet e-mailadres heb ik al over kunnen zetten. Voor het andere adres geldt dat ik een opheffing moet doen, daarna kan de mailbox dan weer opnieuw aangemaakt worden. Verstandig is dan wel (als dit nog niet gedaan is) om een back-up te maken van de huidige e-mails. 

Ik zie overigens ook dat er nog andere e-mailadressen onder het oude klantnummer staan. Moeten deze ook behouden blijven? 


@Wilco D. Bedankt voor het invullen van de adressen 

Het hetnet e-mailadres heb ik al over kunnen zetten. Voor het andere adres geldt dat ik een opheffing moet doen, daarna kan de mailbox dan weer opnieuw aangemaakt worden. Verstandig is dan wel (als dit nog niet gedaan is) om een back-up te maken van de huidige e-mails. 

Ik zie overigens ook dat er nog andere e-mailadressen onder het oude klantnummer staan. Moeten deze ook behouden blijven? 

Hoi Rutger,

Dank voor je hulp, het werkt!!. De emails komen naar mijn nieuwe account door!! voor mijn vrouw heb ik op het nieuwe contract een e-mail adres aangemaakt. de oude wil zij ook graag behouden. Hoe kan ik de gegevens het beste doorgeven??

Alvast bedankt.


Hallo @Wilco D. zet het in je profiel in het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Daar staan ze privé en verder alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. Kan Rutger meteen aan de slag.


@Wilco D. Zou je inderdaad kunnen doen wat @RBxx zegt? Dan kan ik aan de slag! 


@Wilco D. Zou je inderdaad kunnen doen wat @RBxx zegt? Dan kan ik aan de slag! 

Hoi Rutger, dat ga ik doen. het oude kpnmail adres van mijn vrouw moet behouden worden. het hetnet email adres hoeft niet meer aangemaakt te worden. de mailadressen van de kinderen kunnen vervallen.

 

Alvast bedankt! vr. groet, wilco


@Wilco D. Bedankt, in deze situatie is het iets anders omdat het om een mailbox gaat. 

Ik heb een bericht doorgezet naar mijn collega's om deze mailbox te verhuizen naar het nieuwe klantnummer, mijn collega's nemen normaal gesproken contact op maar ik zal dit zelf ook in de gaten houden! 


@Rutger_   Hallo Rutger, we zijn inmiddels 21 dagen verder maar de emails van mijn vrouw staan nog steeds op het oude account. je collega's hebben er dus niets mee gedaan..

Het blijkt ook dat mijn oude kpnmail email adres ook nog niet doorgezet is. alleen het oude hetnet email adres is aan mijn nieuwe account gehangen..

zou je er aub nog een keer achteraan willen gaan??

alvast bedankt!!


@Wilco D. Wat vervelend dat er geen reactie is gekomen! 

Ik zit wel dat het e-mailadres van je partner ondertussen is omgezet naar het juiste klantnummer. Zou je voor mij in je forumprofiel ook nog het adres wat je bedoelt met je oude kpnmail adres in kunnen vullen? Dan controleer ik die ook!Â