Skip to main content

Sinds 2 weken wordt mijn alias email adres van Tiscali niet meer opgehaald.

De webmail geeft aan dat het email adres niet geldig is .
Als ik de telfort domein invul dan werkt het wel en zie dat het Tiscali email adres niet in de lijst meer voorkomt. 
Getracht om opnieuw een alias aan te maken maar dit pakt hij niet .
Bestaat er nog een mogelijkheid om een Tiscali alias aan te maken onder de KPN ?
 

Hallo @Frans Groot 

 

Ik kan nog steeds een tiscali email adres als alias aanmaken, de laatste net heb ik net toegevoegd, type je dan wel het hele email adres?

Standaard staat er @kpnmail.nl maar als je doortypt kan je een andere domeinnaam zoals @telfort.nl en @tiscali.nl adres aanmaken:

 

 

Als een email adres pas onlangs verwijderd is dan wordt het een tijdje gereserveerd en kan je het niet gelijk opnieuw aanmaken, de klantenservice (0800-0402) of een KPN medewerker/moderator hier kan dat dan voor je vrijgeven.


Hallo Gesp,

 

Dank voor je antwoord. Ik was ook al zover gekomen zoals je aangeeft.
Als ik mijn oude email adres ingeef dan zegt deze dat deze al gereserveerd is.

Ik zal een moderator vragen om mijn oude email DRES WEER VRIJ TE GEVEN.

 

Dank

Frans Groot


Hallo @Frans Groot 

 

Als je dat nog niet gedaan hebt vul dan alvast je forumprofiel in, dan kunnen ze het gelijk voor je regelen als je topic aan de beurt is, kan soms even duren.

Vermeld daar dan ook het email adres wat er vrijgegeven moet worden.


Hoi @Frans Groot. Welkom op het KPN Forum. Ik ga voor je uitzoeken of het mogelijk is om jouw oude e-mailadres weer vrij te geven. Daarvoor heb ik wel een aantal gegevens van je nodig. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mailadres achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Het e-mailadres kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. 


Hoi @Frans Groot. Welkom op het KPN Forum. Ik ga voor je uitzoeken of het mogelijk is om jouw oude e-mailadres weer vrij te geven. Daarvoor heb ik wel een aantal gegevens van je nodig. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mailadres achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Het e-mailadres kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. 

@Frans Groot Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog kan gebruiken, dan hoor ik dat graag!


Hallo Vikash,

 

Probleem is opgelost. Ik heb mijn “ oude “ email adres weer terug.

 

Dank

 

Frans Groot


@Frans Groot Wat goed dat het probleem inmiddels is verholpen. 😊