Skip to main content

Beste,

 

Ik heb een Allias mail en deze wil ik verwijderen en omzetten naar een email account kan dat?

Ik vind het al met al rommelig worden als alles in een adres binnen komt

 

Hallo @Jacob68 , een moderator kan dit voor je regelen, geef in je profiel de betreffende e-mailadressen door en geef aan voor welk adres je een eigen account wilt hebben.

 


Hi @Jacob68, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hier kan ik je zeker bij helpen! Als jij de alias verwijderd via MijnKPN en e-mail, dan komt er een bewaring op te staan van 2 maanden. Deze bewaring kan ik eraf halen, zodat jij hem als e-mailaccount kan aanmaken. Let wel op, hiermee kan je mailtjes verliezen (dus sla ze op, mail ze door of maak een back-up) én je kan maximaal 5 e-mailaccounts hebben. Dus heb je er al 5? Dan moet je daar eerst ook één van verwijderen (primaire e-mailadres kan niet verwijderd worden). 

Als je de alias hebt verwijderd, stuur dan nogmaals even een berichtje en zorg ervoor dat jouw Forum profiel aangevuld is met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het betreffende e-mailadres (bij persoonlijke opmerkingen).


Hoi Susan, Allias is verwijderd en de gegevens zijn ingevuld. Graag de bewaring eraf halen. A.u.b. bedankt


@Jacob68, bij deze gedaan! Je kan hem nu, of over enkele minuten, weer aanmaken. Laat je even weten of het gelukt is?


Hallo Susan, vriendelijk bedankt.

Het is naar wens ingesteld. Gr. Jacco


Fijn om te lezen Jacco! Veel plezier ermee :wink:


Reageer