Skip to main content

Ik heb een hoofdmailadres en daaronder een alias. Ik zie geen inkomende mail op dat alias. Ik heb met een ander account een testmail naar dat alias gestuurd maar die komt niet binnen. Ik zit te wachten op een urgent bericht op dat alias. Wat is er fout?

mail op alias van 1700 uur komt 1905 binnen. Vreemd. Of er is stilzwijgend iets aangepast of de server is zo traag? Vreemde zaak


Hallo @AGB , alle mail blijft gewoon in de hoofd emailbox binnen komen, ook al wordt het naar de alias gestuurd, daarom heet het ook alias, is andere naam voor hoofdnaam.

Als je echt een apart emailadres wil moet je er een account bij maken waaronder je ook weer aliassen kunt hangen

 


Hallo Jan, dat weet ik en t werkte ook voorheen.zelfs in de webmail was het niet zichtbaar dus er is/ was iets anders aan de hand. Het moet blijven zoals t was , een alias onder hoo


Hallo @AGB  als je een mail naar je alias stuurt komt deze dan wel gewoon binnen op je hoofdmailadres?

Als je een mail naar je hoofdmailadres stuurt komt deze dan ook gewoon binnen?


hallo @JanD Ja de mail komt nu wel binnen. Die was om 5 uur verstuurd en na zevenen kreeg ik m pas op het hoofdmailadres. Ook zlef verzonden testmail kwamen toen tegelijk binnen. Op het hoofdmailadres is nooit een storing geweest. Op het alias viel het vanmiddag pas op omdat ik wist dat er een mail móest binnenkomen. Op de webmail was de alias mail ook niet zichtbaar zoals ik hiervoor al gemeld heb.


Ik zoek de manier om een email alias aan te maken!

Waar vind ik info?

Ik heb nu een planet account.


Ik zoek de manier om een email alias aan te maken!

Waar vind ik info?

Ik heb nu een planet account.

https://forum.kpn.com/e-mail-10/alias-instellen-bij-hoofd-e-mailadres-436391