Beantwoord
Alias onder ander e-mailadres plaatsen
Ik heb een kpn eMail adres en wil dit onder een ander kpn eMail adres onder brengen. Ik zie op forums dat dit kan met behulp van KPN. Bij wie kan ik bij KPN terecht ?
Beste antwoord door Susan_
Goedenavond @Mino , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
We kunnen, zonder het e-mailadres te verwijderen, een alias verplaatsen! Dit kan heel makkelijk, op het moment dat beide onder hetzelfde klantnummer zijn aangemaakt. Kan je, middels een privébericht, aangeven welk e-mailadres verplaatst moet worden, onder welk e-mailadres hij nu staat geregistreerd en onder welk e-mailadres hij moet komen te staan? Dan help ik je graag verder 😉
Bekijk origineelWe kunnen, zonder het e-mailadres te verwijderen, een alias verplaatsen! Dit kan heel makkelijk, op het moment dat beide onder hetzelfde klantnummer zijn aangemaakt. Kan je, middels een privébericht, aangeven welk e-mailadres verplaatst moet worden, onder welk e-mailadres hij nu staat geregistreerd en onder welk e-mailadres hij moet komen te staan? Dan help ik je graag verder 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.