Skip to main content
Ik heb een kpn eMail adres en wil dit onder een ander kpn eMail adres onder brengen. Ik zie op forums dat dit kan met behulp van KPN. Bij wie kan ik bij KPN terecht ?
Hoi @Mino

Bij het verwijderen van een e-mailadres of alias komt er automatisch een reservering op zodat dit adres niet direct weer aangemaakt kan worden. Na 3 maanden verdwijnt zo'n reservering ook weer automatisch.



Binnenkort reageert er hier een KPN moderator, die kan dat eerder voor je vrijgeven.



Vul alvast je Forum profiel aan met alle relevante gegevens (Naam, postcode, huisnummer, klantnr.). Deze gegevens zijn daar alleen in te zien door de moderators en jezelf.

Zet in het veld "Persoonlijke opmerkingen" het betreffende alias emailadres.



Succes!
Hoi @Mino

Standaard procedure is dat ze binnen 24 uur (soms iets langer als het druk is) reageren op topics.
Goedenavond @Mino, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



We kunnen, zonder het e-mailadres te verwijderen, een alias verplaatsen! Dit kan heel makkelijk, op het moment dat beide onder hetzelfde klantnummer zijn aangemaakt. Kan je, middels een privébericht, aangeven welk e-mailadres verplaatst moet worden, onder welk e-mailadres hij nu staat geregistreerd en onder welk e-mailadres hij moet komen te staan? Dan help ik je graag verder 😉
Via een privébericht heb ik de mailadressen en gegevens doorgekregen. De verplaatsing is inmiddels aangevraagd 🙂

Reageer