Skip to main content

Ik wil een e-mailalias met @on.nl verplaatsen naar een andere e-mailxox. Staat nu in *********@*** en moet naar **********@***

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

In principe zou het moeten gaan met een paar stappen:
logon met je kpnID;
ga naar producten / Informatie en Intellingen / email wijzigen
verwijder het alias bij het ene account,
ga naar het andere account en voeg het alias toe.

Zou moeten werken!

“zou moeten werken” Hoe zeker is het dat het werkt?

 

Admin: afgesplitst en verplaatst naar bestaand topic


Hallo @Riepama zo werkt het helaas niet. Als je je alias in je ene account verwijdert, wordt de alias even ‘on hold’ gezet, zodat niet iemand anders meteen dat account kan gebruiken.

Een moderator kan er voor zorgen dat het betreffende alias toegevoegd wordt aan het account dat je wilt.

Vul in het privédeel van je profiel je naw-gegeven, klantnummer(s) de betreffende mailaccounts/alias en laatste 4 cijfers IBAN in. Dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Je kunt al wel zelf de alias van je ene account loskoppelen.

Succes.

 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

 


Hallo @Riepama zie mijn reactie in het andere topic en laten we daar verder gaan om verwarring te voorkomen.

 


Hoi @JanD 

Waar vind ik die reactie van je?


Hallo @Riepama in de l8nk hierboven

 


@JanD, dank voor je reactie. Maar waar is dal privédeel en hoe kom ik daar?

 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Hallo @Riepama , dat vind je hier: → KPN forum profiel ← 

De velden met (Privé) zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.
Gebruik "Persoonlijke opmerkingen” voor zaken die je elders niet kwijt kan, zoals e-mailaccounts, aliassen en IBAN.

 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


@RBxx dankjewel, maar ik kom dan in een pagina waar ze van alles van me willen weten. Daarna kan ik nergens een vraag stellen.
Is het nou zo moeilijk om ergens een link, URL, of wat dan ook te vinden waar ik een vraag rechtstreeks aan een moderator te stellen, zonder dat iedereen meekijkt. Ik heb ook al 0800-0402 gebeld. Toen kreeg ik na lang wachten een slecht Nederlands sprekende man met een kort lontje aan de lijn die totaal niet wist waar ie het over had. Op mijn vraag om me met een deskundige door te verbinden zei hij dat dat niet kon… Zeer KPN-onwaardig.

 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Hallo @Riepama op de aangegeven pagina kan je jouw informatie plaatsen zonder dat iemand meekijkt. Zodra dit topic dan “aan de beurt” is, kan alleen een KPN moderator met je meekijken.
Vragen kan je hier stellen, zonder je privacy prijs te geven. Zo werkt het forum, het is een community waar klanten elkaar helpen en ook leren van andermans vragen en/of antwoorden. KPN medewerkers reageren waar nodig, maar dat duurt soms een paar dagen (het is druk).

 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


@RBxx Dank je.
Maar dan staat er nergens iets van berichten of zo. Ik heb inmiddels een moedrator aangeklikt en daar kon ik wel wat kwijt. Hoop dat het dan wel goed gaat.

 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


@Riepama

Ik denk niet dat een moderator op een PM (= Private Message) reageert.

Je moet inderdaad jouw profiel volledig invullen maar privacy gevoelige informatie daar is alleen zichtbaar voor jou en een moderator. 

Bij het veld “Opmerkingen” moet je goed duidelijk maken welk emailadres/-alias van welk account naar welk account moet worden verplaatst. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator.

 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Hoi @Riepama. Ik heb jouw berichten verplaatst naar dit topic. Wil je in een privébericht aangeven wat precies de bedoeling is. Dan kan ik voor je uitzoeken welke mogelijkheden er zijn. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


@Riepama Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt dan hoor ik dat graag. 


Hallo Vikash,

 

ik heb u een privebericht gestuurd.


Bedankt voor jouw privebericht. Het is gelukt! Ik heb jouw alias verplaatst. 😊


Dankuwel. U heeft mij fantastisch geholpen.


@Riepama Graag gedaan!