Skip to main content

Ik heb een KPNmail account met een aantal aliassen. o.a een van mijn vrouw.

Mijn emailadres is naam@planet.nl en haar emailadres is: haarnaam@kpnmail.nl.

Zij heeft er blijkbaar iets in veranderd en nu krijgt zij geen emails meer binnen en komen ze allemaal bij op mijn adres binnen.

Blijkbaar hebben alle aliassen hetzelfde wachtwoord van het KPNaccount van mij.

Hoe kan ik het wachtwoord van haar email adres c.q. alias wijzigen?

Ik ben nieuw op dit forum

Groet

Hoi @sloofje. Welkom op het KPN Forum. Ik zal dit verder voor jou uitzoeken. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mailadressen achter willen laten op het KPN Forum profiel? Het e-mail adres mag je achterlaten in het ‘Persoonlijke Opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Aliassen vallen onder het hoofdadres van betreffende mailbox en zullen dus dié gegevens gebruiken. En de mails zullen ook geen onderscheid maken.

Wil je vrouw echt een apart e-mail adres met eigen inlog dan nog een mailbox maken.

Dat kan in MijnKPN. Producten → Thuis (adres) : hier onder Abonnementsgegevens klikken op Informatie & Instellingen. Daar kun je een extra e-mail box maken. Onder elke box kunnen 5 aliassen. Die kun je maken/bewerken onder email.kpn.com.


Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel, dus ik ga er vanuit dat PeterG jouw vraag heeft beantwoord. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!


Hartelijk dank voor de beantwoording. Probleem heb ik kunnen oplossen.


@sloofje Wat fijn dat je het probleem inmiddels hebt kunnen verhelpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. :relaxed: