Skip to main content

Hallo, op ons KPN account voor mijn vrouw en ikzelf hebben wij een vaste gebruikersnaam ingevuld. 

Ik zou graag voor een alias adres een andere gebruikersnaam willen hebben. Zodat degene die ik een email stuur met mijn alias adres de goede gebruikersnaam ziet. 

 

Kan dit?

 

groet

Arthur

@Batavier66 :

Stel je hebt gebruikersnaam A waaraan aliasen B en C hangen. Als je een email stuurt vanaf alias B dan wordt B als afzender vermeld. Als iemand op die email een antwoord terug stuurt dan wordt die email naar emailadres B gestuurd. Het verwarrende is dat emailadres B en gebruikersnaam A hetzelfde kunnen zijn.

Als je wilt dat een antwoord op jouw email naar een ander email-adres (bijv. C) wordt gestuurd dan moet je bij “Antwoord adres” C invullen (in jouw emailprogramma).


Als je met jouw KPN ID inlogt op https://email.kpn.com dan zal je daar een emailaccount zien waaronder de aliassen van jou en jouw vrouw zijn vastgelegd.

Je kunt daar een tweede emailaccount voor jouw vrouw aanmaken en dan hoop ik dat er snel een KPN moderator zal reageren om samen met jou die alias om te hangen naar dat tweede emailaccount.


Hoi @Batavier66 . Welkom op het forum.

Kun je iets met de tips van de andere forumleden? Laat maar weten als mijn hulp nodig is.

Kun je in dat geval ook je profiel aanvullen ?


Het zou zeker helpen als @Batavier66 wat duidelijker maakt wat hij/zij nu precies wil …………...