Skip to main content

Voor spamgevoelige/tijdelijke dingen gebruik ik aliassen. Bij de migratie van xs4all naar kpn zijn deze aliassen terechtgekomen onder “extra e-mailadressen” van het betreffende mailaccount. Maar @xs4all adressen (aliassen) kunnen niet worden verwijderd: “Op dit moment is het niet mogelijk om e-mailadressen te verwijderen die eindigen op @cistron.nl, @demon.nl en @xs4all.nl.” Met @kpnmail adressen kan dat wel. Deze situatie is sinds migratie nooit veranderd, en er blijft dus mail via die adressen binnenkomen. Tegelijk is maar één (van de 10) adressen momenteel beschikbaar voor dit doel.

Hoe kunnen deze (3) adressen worden verwijderd?

Groet!

Hoi @OB73, welkom. 

Jammer dat het niet lukt de adressen te verwijderen. Kun je onder persoonlijke opmerkingen in jouw profiel de betreffende adressen toevoegen? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, ga ik kijken of het mij lukt. 

Andere opties is dat je nog steeds contact kan zoeken met de helpdesk van XS4ALL. Zij moeten ze zeker voor je kunnen verwijderen. 


Hallo Bart_Z,

Dank voor je bericht. De te verwijderen adressen staan nu in de persoonlijke opmerkingen. Hopelijk lukt het.


Helaas lukt het nog niet. Dit heeft nog met de integratie te maken van XS4ALL. Pas als deze afgerond is kan je het verwijderen. Dan kan je dit ook zelf via MijnKPN. 


Duidelijk, dank voor het proberen!


Graag gedaan.