Skip to main content

Tot mijn schrik zojuist ontdekt dat al mijn verzonden e-mails van voor 8-11 2023 lijken te zijn verdwenen. Ik gebruik Apple mail met IMAP naar kpnmail.nl. Ook in de webmail blijkt dit zo te zijn.

Oei dat zal inderdaad even flink schrikken zijn @Verzonden emails verdwenen ☹️ Staan ze niet per ongeluk in de archiefmap van je Apple mail? Of in de archiefmap van de webmail?

Of wellicht bij de mappen met verwijderde items?


Nee, al de archiefmappen zijn leeg. Als ook de verwijderde items, die maakte ik sowieso ca 1x per maand leeg. Is er echt niets achter de hand waar KPN nog backups bewaard  voor een bepaalde periode?


Nee, verwijderd is echt verwijderd, maar als je dit zelf niet bewust hebt gedaan is dat toch wel heel erg merkwaardig 😐

Ik wil hier toch even navraag over doen. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast  je persoons- en adresgegevens ook het mailadres waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Aangevuld in mijn profiel.  Ik kan me echt niet voorstellen dat ik het zelf heb verwijderd. Dan zou ik ipv in de “Prullenmand map” in de  “verzonden map”  hebben gestaan. En dan nog alles moeten hebben selecteren. 


Heb je niet ooit op een ander apparaat de e-mails via het pop-protocol binnen gehaald?


Heb je niet ooit op een ander apparaat de e-mails via het pop-protocol binnen gehaald?

 

Bedankt voor de vraag/tip! Op mijn oude MAC heb ik misschien nog wat staan. Tot dec 2022. Toen ben ik op IMAP overgestapt zodat ik alles op mijn telefoon ook gesynchroniseerd kreeg met mijn nieuwe MAC book. Ik ga dat morgen checken!


Heb je op je Mac nog wat terug kunnen vinden @Verzonden emails verdwenen?

Ik ben er zelf niet echt wat mee opgeschoten, we kunnen niet echt een verklaring vinden voor het verdwijnen 😕