Skip to main content

ik heb 4 email adressen en op alle adressen komen alle e-mails binnen.

wat gaat ere fout en hoe kan ik dit verhelpen

@boris62 , heb je misschien 3 van deze mail adressen als zogenoemde 'aliassen' onder de hoofd mail adres aangemaakt?


Hallo @boris62 van de aliassen echte accounts (laten) maken, dit kan alleen met behulp van een moderator.

 


@boris62 

Dan heb je zeer waarschijnlijk 1 emailaccount/-box waar 3 of 4 email-aliassen aanhangen. Dan moet je eerst 3 extra mailboxen (eindigend op “@kpnmail.nl”) aanmaken. Daarna kun je aan de KPN vragen of zij een aantal emailadressen kunnen verplaatsen naar die nieuwe mailboxen. Dat kun je doen via de KPN klantenservice ( 0800 - 0402 ) of via dit forum.

Als je dit via het forum wil laten lopen dan moet je eerst jouw profiel hier op forum volledig invullen. Vermeld bij “Opmerkingen” duidelijk welke emailadressen naar welke mailbox moet worden verplaatst. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator die dat verplaatsen kan uitvoeren.


Hoi @boris62, het klinkt inderdaad alsof je onbedoeld gebruik hebt gemaakt van e-mailaliassen in plaats van aparte mailboxen. Daar kunnen we met je naar meekijken zoals je al aan de reacties van de anderen ziet. Op je forumprofiel zie ik alleen nog geen gegevens staan, daardoor kan ik nog niet met je meekijken.

Als je het makkelijker vindt kan je ons hierover ook bellen, we zijn telefonisch bereikbaar op 0800-0402.


Reeds opgelost, waren idd aliassen.

nu door medewerker KPN alles goed geregeld


Top, dat is goed om te lezen @boris62! Als we nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden 🙂