Skip to main content

Ik heb niets aan instellingen gewijzigd maar ben sinds vorige week al mijn mail kwijt in postvak in, ik gebruik outlook maar ze staan ook niet meer in KPN webmail?

Hallo @Don4 ,

Welkom op het forum! Dit klinkt als een heel erg vervelend probleem, maar helaas is het ook iets wat ik niet meer terug zou kunnen draaien. Er is iets of iemand geweest die die mail in die mailbox verwijderd heeft. Mocht je zelf echt niets gedaan hebben om dit te veroorzaken, dan zou ik op zijn minst het wachtwoord van de mailbox veranderen, om er zeker van te zijn dat het niet nog eens gebeurt. Als iemand anders op wat voor manier je wachtwoord heeft weten buit te maken, dan is herhaling op die manier daarmee in elk geval uitgesloten.

 


Hallo Raymond,

had ik jou ook aan de telefoon net? had al met KPN gebeld, ik ben nu weer met microsoft bezig.

Ik zal sowieso mijn wachtwoord veranderen.

 

bedankt

grt

Don


Hallo Don,

Nee, dat was ik niet. Hopelijk lukt het nog om e.e.a. te achterhalen, en gebeurt dit niet nog eens. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is.

 


In ieder geval bedank!

grt

Don.


In de laatste ca. 2-3 weken verschenen er meedere reacties van mensen in dit (sub-)forum die merkten dat er software (automatisch) was ge-update/bijgewerkt (Mail (windows 10/8) ? Outlook ? Windows ? .NET ? ……… ). Daarna merkten de vragenstellers op dat ze diverse "problemen” kregen met hun email(-programma) . Ik vrees dat hier opnieuw zo'n probleem opgedoken is.

Suggesties:

1) Zorg ervoor dat je kopieën van je emails (ook) op je laptop bewaart.

2) gebruik een ander email protocol (POP i.p.v. IMAP).


Beste Willy,

dat zal ik doen, bedankt voor de tips

 

grt,

Don.


Ik ben al weer aardig wat uurtjes bezig geweest maar heb tot op heden mijn mails niet terug kunnen halen of uit kunnen vinden hoe en of via welke applicatie/server isssue van… dit is gebeurd.

Ik heb besloten het maar te accepteren, en om mijn KPN wachtwoord te veranderen en outlook opnieuw te installeren op mijn pc daar de app niet goed afsloot en ook niet juist synchroniseerde met KPN webmail. omdat ik wel mail ontving op kpn webmail en outlook mobile vermoed ik dat het toch aan outlook op de pc ligt.

Dit ging echter niet zo makkelijk als verwacht, na een nieuwe schone installatie  haalt hij toch allemaal info en instellingen op? dit is inmiddels wel opgelost koste mij alleen weer wat tijd.

de webmail met nieuw wachtwoord werkt goed, op de pc werkt het goed alleen na het wachtwoord aanpassen op mijn mobiel opnieuw problemen.

ik krijg soms de melding; kan niet aanmelden server is offline. (701)

of hij gaat wel lopen en meld dan dat het mail adres of wachtwoord onjuist is?

alle instellingen al meerdere malen nagekeken, wachtwoord herhaaldelijk opnieuw ingevuld.

Imap.kpnmail.nl:993

smtp.kpnmail.nl:587

het is mij niet duidelijk of dit nu aan mijn mobiele app ligt, instellingen in outlook op mijn pc of KPN webmail?

 

hopelijk heeft iemand een tip voor mij?

alvast bedankt,

grt

Don


Dit is wel heel extreem !!!!!

 

Gebruik POPMAN ( http://www.ch-software.de/popman/ ) Dit programma kan ook kijken of er wel of geen emails aanwezig zijn in jouw Postvak In box. Het programma werkt geheel zelfstandig (los van jouw browser).

Heb je een type KPN abonnement waarmee je gratis een 2e KPN account (met daaronder 1 of meer emailadressen) kunt aanmaken ? Dan maak zo'n extra account en stuur dan een email naar dat nieuwe account. Komen die emails daar wel goed aan en zijn die daar te zien (bijv. met POPMAN).

Heb je een vriend/buurman/collega etc. met een internet aansluiting ? Wie weet is die wel in staat om jouw emails te zien. (denk POPMAN).


Typisch maar ik heb precies hetzelfde probleem al mijn e-mails zijn weg bij kpn webmail.

Er is niets veranderd en daarvoor had ik ze nog wel en dat heeft echt niemand anders gedaan heel vreemd.