Skip to main content

Sinds gisteren avond is ineens mijn postvak in leeg

Hier stonden nog wat belangrijke mails in die ik niet meer zie, 

contact met kpn haalt niets uit, op webmail ook leeg en op pc en telefoon ook

 

wat kan ik doen om die mails terug te krijgen??????

in de prullenbak/verwijderde items gekeken in webmail en telefoon, pc?


Ineens leeg is wel vreemd. 

Niet naar een andere map geschoven of zo? 

Of een apparaat zoals pc, telefoon of tablet die alles lokaal gezet heeft?

Als 1 van die geen imap maar pop3 gebruikt kan dat. 

Bij gebruik van pop3 in de instellingen vinkje bij "kopie van mail op server laten" 


Overal gekeken, ook via webmail en pc, niet in andere mappen, contact gehad met kpn om te kijken of er een storing was en of ze de mails terug kunnen halen via hun server

Helaas nog geen verdere reactie gehad van kpn


Hi @PBCM en welkom op het forum! 

Wat raar dat ze ineens allemaal weg zijn. 😕 Er kan ook niet door iemand anders ingelogd zijn, dat ze daardoor verwijderd zijn misschien? 

Zo niet, staat de e-mail op alle apparaten waar je deze op gebruikt dan ingesteld op IMAP? Of gebruik je ook POP3 instellingen? Er is geen storing bekend waardoor e-mails zomaar kunnen verdwijnen, dus ik ben ook benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren. 

Wil je daarnaast ook je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen? Ook met het e-mail adres waar het om gaat. Die kun je onder persoonlijke opmerkingen zetten. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit! 
Geen garantie dat we de mails terug kunnen halen, maar ik ga kijken wat ik kan doen. 


Bedankt voor het antwoord, 

Alles staat op IMAP , is alleen op telefoon en pc en komt niemand op mijn pc en telefoon vandaar dat het zo raar is, en het is uit " postvak in" en niet uit de map "verwijderd" dat is dus helemaal het vreemde

 


Helder! Ik heb een ticket aangemaakt voor de e-mail afdeling met de vraag om de inhoud van je inbox te herstellen. Geen garanties dat alle mails terug gaan komen, maar we gaan ons best doen. 

Het ticket wordt binnen 5 werkdagen opgepakt en ze nemen indien nodig ook telefonisch contact met je op via het 06-nummer dat bij ons bekend is. Houd je telefoon dus in de gaten. 🙂
Hopelijk lukt het ze om je e-mails terug te halen! Houd je ons op de hoogte? 


Oh en @PBCM, ik raad je het instellen van een nieuw e-mail wachtwoord aan, puur voor de zekerheid. Ook het MijnKPN wachtwoord veranderen kan geen kwaad. Dan zit dat in elk geval goed. 🙂


Ik zie dat er op de 15e contact is geweest en het herstel is gestart. Heb je de mails weer teruggekregen @PBCM? Is het ook gelukt om je wachtwoord te wijzigen?


Mails zijn terug, alles gelukkig goed, wachtwoord moet ik nog doen, als ik van de week vrije dag heb ff voor zitten, is niet alleen pc maar ook telefoon enzo


Wat fijn dat je ze weer terug hebt! 😄 Goed dat je het wachtwoord nog aan gaat passen. Dan verdwijnen ze hopelijk niet nog een keer. 

Bedankt voor het terugkoppelen!