Skip to main content
Beantwoord

Alle email berichten van de KPN community worden in de SPAM box van gmail gezet

• 9 juli 2025
  • 5 reacties
  • 24 keer bekeken

Alle email berichten van de KPN community worden bij mij standaard in de SPAM box van gmail gezet.

Kan ik hier iets aan doen? Markeren als geen spam helpt alleen voor het berichtje van dat moment maar de volgende mailtjes komen toch weer in de  spam box.

Uit de email headers:

Authentication-Results: mx.google.com;       dkim=neutral (body hash did not verify) header.i=@kpn.com header.s=safemail01 header.b=m04KYFl9;       arc=fail (body hash mismatch);       spf=pass (google.com: domain of srs0=mqkt=zw=kpn.com=forum@xxx designates 216.40.44.23 as permitted sender) smtp.mailfrom="SRS0=mqkT=ZW=kpn.com=forum@xxxx";       dmarc=fail (p=REJECT sp=REJECT dis=QUARANTINE) header.from=kpn.com

Beste antwoord door XS4-Arjan

Dat ligt dan aan het doorsturen. Ter info, hier een authentication header van het KPN-forum die bij mij rechtstreeks in gmail binnenkomt:

1Authentication-Results: mx.google.com;
2 dkim=pass header.i=@kpn.com header.s=safemail01 header.b=NchcMdPC;
3 spf=pass (google.com: domain of forum@kpn.com designates 195.121.114.204 as permitted sender) smtp.mailfrom=forum@kpn.com;
4 dmarc=pass (p=REJECT sp=REJECT dis=NONE) header.from=kpn.com

Bekijk origineel

5 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1898 reacties
  • 9 juli 2025

Hallo ​@ronvwier is dat altijd al zo geweest, of nu ineens?

Ik gebruik ook gmail, maar bij mij komen ze niet gemarkeerd als spam binnen.

Nog een vraagje: wordt je mail misschien doorgestuurd vanaf een ander account, daar heeft gmail vaak wel moeite mee?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 9 juli 2025

Het is al sinds ik de community gebruik, een aantal maanden geleden. Mijn email wordt doorgestuurd, maar de problemen zijn alleen met de KPN community mailtjes

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1898 reacties
  • Antwoord
  • 9 juli 2025

Dat ligt dan aan het doorsturen. Ter info, hier een authentication header van het KPN-forum die bij mij rechtstreeks in gmail binnenkomt:

1Authentication-Results: mx.google.com;
2 dkim=pass header.i=@kpn.com header.s=safemail01 header.b=NchcMdPC;
3 spf=pass (google.com: domain of forum@kpn.com designates 195.121.114.204 as permitted sender) smtp.mailfrom=forum@kpn.com;
4 dmarc=pass (p=REJECT sp=REJECT dis=NONE) header.from=kpn.com

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1898 reacties
  • 9 juli 2025

Bij jou gaat het mis op de dmarc validatie.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 11451 reacties
  • 9 juli 2025

Beste iedereen, bij Simyo ontvang ik mail ook altijd in de spambox met als toevoeging DKIM in de header.

Men (KPN/Simyo?) is het aan het uitzoeken,

Reageer

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic