Skip to main content

Ik ben mijn email vanaf 7 januari ineens helemaal kwijt. Zowel in mijn map van mijn emailprogramma als in de map op KPN webmail. Wat is er aan de hand?

@ToKo1966

Welk protocol gebruik je in jouw emailprogramma ? POP of IMAP ? Heb je misschien iets veranderd in de webmail of in jouw emailprogramma ? Ben je op die datum overgestapt van bijv. POP naar IMAP in jouw emailprogramma ? Is jouw mailbox misschien helemaal vol ? Heb je al de 15 GB aan opslagruimte op de KPN emailserver opgebruikt ? Want dan wordt nieuwe email niet meer opgeslagen.

Misschien ben je gehackt ? Verander daarom alle wachtwoorden (van alle gebruikersaccounts + KPN ID).


Hoi @ToKo1966. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je alle e-mails vanaf 7 januari kwijt bent. Ik zie dat @Willy22 hierboven een paar goede vragen stelt. Zou je daar een antwoord op willen geven? Heb je al eens ingelogd op KPN Webmail om te bekijken of deze e-mail daar wel staat?


Dank voor de antwoorden. 

Ik heb mijn wachtwoorden veranderd en heb natuurlijk ook in de KPN webmail box zelf gekeken.

Op een gegeven moment kreeg ik mijn mail toch weer te zien. Probleem opgelost. 


Wat goed dat je het probleem hebt kunnen verhelpen met een nieuw wachtwoord. :blush: