Skip to main content

alle mails zijn uit mijn KPN mail box

@habetje :

Je bedoelt dat alle emails verdwenen zijn uit de KPN webmail ?

Wat staat er in jouw emailprogramma bij “inkomende server” ? Staat daar “POP.kpnmail.nl” of “IMAP.kpnmail.nl” ? Want bij het standaard POP protocol worden de emails verplaatst van de KPN emailserver naar jouw bijv. laptop. Wil je bij POP de emails bewaren op de KPN server dan moet je in jouw emailprogramma - voor elk account dat met POP werkt - ook de optie “Bewaar kopie van emails op server” (hoe heet die optie bij jouw emailprogramma ?) aanvinken.


Hoi willy,

Klopt inderdaad. Ben eigenlijk al 2 dagen niet op laptop geweest. Kijk meestal op de site van KPN in de webmail en alles is eruit, behalve wat mails van vandaag. Dus alle mails op de KPN server zijn eruit.


Dag @habetje! Zijn al je mails van de een op de andere dag verdwenen? Zowel postvak IN, als verzonden items, als verwijdere items. Alles is leeg? Is er iets gewijzigd aan je abonnement/mailaccount? Heb je al eens een andere browser geprobeerd?


Hoi Lisa,

Ik log meestal in met KPN ID op kpn.com om de mails van de dag te lezen en constateerde dat de alle mails Postvak in weg waren. Er is niets gewijzigd aan abonnement  Log in met Google Chroome.  Een enkele keer kijk ik via de laptop maar dat is de afgelopen dagen ook niet gebeurd. Men heeft dit nu aan backoffice doorgegeven die gaan dit onderzoeken. Dus maar even afwachten.

Fijne dag. 

Grtz Harrie

 


Helemaal goed. Ik ben benieuwd naar de uitkomst, dus laat het vooral even weten als je iets gehoord hebt :blush:


Hallo Lisa,

Ik heb zojuist ingelogd en alle mails zijn weer terug op de KPN server. Geweldig. Echt top van KPN. Ik weet alleen niet wat er aan de hand is geweest. Waarschijnlijk krijg ik hiervan nog wel bericht, maar het belangrijkst is dat alles weer terug is. Nu een manier vinden om de mails op te slaan zodat ik ze nog altijd heb Waarschijnlijk wegschrijven in mappen.

KPN bedankt voor de oplossing en iedereen die een reactie heeft gegeven bedankt voor het meedenken 

Met vriendelijke groet,

 

 

Harrie

 

 


Wat fijn om te horen @habetje! We hadden toch wel een korte storing, lees ik. Die is, zoals je hebt gemerkt, opgelost. Geen mails zijn verloren gegaan :sunglasses:.