Skip to main content

Sinds vandaag kom ik er achter dat mijn email het niet meer doet, en helaas meerdere in het gezin heeft dit probleem?

 

Na onderzoek en 10 tallen keren opnieuw kijken, kom ik tot mijn grote verbazing dat al mijn KPN email accounts niet meer aanwezig zijn?

Dit zijn belangrijke email account welke dagelijks gebruikt worden voor werk, school, enz. en zie graag dat mijn email adressen weer online komen.

Telefonisch contact gehad met de helpdesk, welke aangeeft dit erg te betreuren en hier niks aan kan doen. Foutje van de Zaak?

 

Lijkt mijn sterk dat KPN zo lomp is en het hierbij laat zitten?

 

Zo moeilijk is het toch niet als KPN een fout maakt dit dan ook weer te kunnen herstellen?

 

gr.

Matthijs

 

U heeft gewoon een lopend abonnement bij KPN? Onlangs hier nog wat aan gewijzigd?


Zijn alle accounts weg of zijn de e-mails verdwenen?  Gebruikt u webmail of gebruikt u een ander programma om de e-mails te lezen? 


Hey @webloq,  ik zag dit topic voorbij komen en ik dacht ik pak het gelijk even op. Want waarschijnlijk hangt dit samen met de opzegging die niet had gemoeten van eerder. Stuur mij even een privébericht met daarin de mailadressen waarom het gaat, dan ga ik er direct mee aan de slag.


Hey @webloq,  ik zag dit topic voorbij komen en ik dacht ik pak het gelijk even op. Want waarschijnlijk hangt dit samen met de opzegging die niet had gemoeten van eerder. Stuur mij even een privébericht met daarin de mailadressen waarom het gaat, dan ga ik er direct mee aan de slag.

 

Bij deze een PB bericht